1929-ųjų pradžioje iš Rokiškio į Kauną pradėję važinėti autobusai sugadino verslą vietos prekiautojams.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija (LKVA) kartu su Lietuvos nacionaline vežėjų automobiliais asociacija LINAVA, Lietuvos savivaldybių asociacija ir Lietuvos pramonininkų konfederacija inicijavo susitikimą su naujuoju susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, skirtą aptarti
Kad 4-ojo ir 19-ojo maršruto troleibusai galėtų važiuoti greičiau, „Rīgas satiksme“, bendradarbiaudama su Rygos dūmos Susisiekimo departamentu, įrengė troleibusų judėjimo detektorius vienoje iš sankryžų. Nesustodami prie šviesoforų, troleibusai maršrutą įveikia
Kaune, Nemuno g. 12, stotis pradėjo veikti 1928 m. Nepraėjus nė metams, spaudoje pasirodė gyventojų nusiskundimai dėl tvarkos. Kaip žinia, tuo metu Nemuno gatvė, garsėjo kaip „raudonų žibintų“ gatvė, tai
Vyriausybė patvirtino Finansų ministerijos teiktą nutarimą „Dėl Ateities ekonomikos DNR plano įgyvendinimo“ pripažinimo netekusiu galios“, kuriuo iš esmės naikinamas ankstesnės Vyriausybės pristatytas Ateities ekonomikos DNR planas.
„Prahos viešasis transportas“ iš „Škoda Electric“ užsakė keturiolika naujų elektrinių autobusų. Tai yra pirmasis užsakymas, kurį „Škoda“ atliks bendradarbiaudama su Turkijos įmone „Temsa“.
Trys ketvirtadaliai autobusų, kuriuos 2020 m. pardavė „Iveco Bus“, buvo dujiniai, hibridiniai ir elektriniai. Jie sudarė daugiau nei 77 proc. visos produkcijos, tai yra 17 proc. daugiau nei 2019 m.
Jau 1912-aisiais Suvalkų gubernijoje žmones vežė automobiliai, tuo metu dar vadinti garo vežimais.
Mūsų portalo draugas ir viešojo transporto istorijos tyrinėtojas Kęstutis Pletkus pasidalino iškarpa iš 1930-ųjų laikraščio „Lietuvos žinios”.
2019-ųjų pabaigoje vilniečiai turėjo progos pamatyti, kaip atrodė prieškario sostinės viešasis transportas nuotraukose, darytose šveicaro A. Rietmanno.