Į Lietuvą jau atvyko Panevėžiui skirti aštuoni ispaniški „Castrosua City Versus Citelis CNG” autobusai. Netrukus jie iškeliaus į Panevėžio autobusų parką.
Optimizavus sostinės viešojo transporto sistemą, įdiegus elektroninį bilietą, mėgėjų važinėti miesto autobusais bei troleibusais nemokamai nesumažėjo. Tačiau išsisukti nuo kontrolierių jiems pavyksta vis rečiau.
Indonezijos sostinės Džakartos vadovai priėmė sprendimą paskatinti miesto savivaldybės darbuotojus važinėti viešuoju transportu, išmokėdami atsisakiusiems valdiškų automobilių piniginę išmoką, praneša „Jakarta Globe“.
Siekdama kuo plačiau skleisti teisines žinias ir darbuotojams, ir darbdaviams, Valstybinė darbo inspekcija parengė ciklą trumpų konsultacijų aktualiausiais darbo teisės klausimais.
Esminis troleibuso trūkumas – būtinybė važiuoti tuo pačiu nustatytu maršrutu, prisijungus prie elektros laidų. Tiesa, šiuolaikiniai troleibusai naujų technologijų dėka jau gali keletą ar net keliolika kilometrų nuvažiuoti ir be
„Daimler“ grupė pranešė apie naujos kartos komercinių minivenų „Mercedes-Benz Vito“ gamybos pradžią.
Rygos savivaldybės įmonė „Rīgas satiksme” kviečia keleivius dalyvauti akcijoje „Mēneša QR koda pietura“. Jos tikslas – išsiaiškinti, kokios miesto viešojo transporto stotelės populiariausios. Vėliau jos bus pažymėtos specialiomis lentelėmis.
Vilniaus miesto savivaldybė kviečia vilniečius ir miesto svečius besinaudojančius Viešuoju transportu sudalyvauti apklausoje „Kas patogiau – aplikacija m.Ticket ar Vilniečio kortelė?“.
Penktadienį į Panevėžio autobusų parką atvyko suspaustomis gamtinėmis dujomis ir elektra varomas „Castrosua Tempus Hybrid”. Autobusas įsigytas už Lietuvos Ispanijai parduotus vadinamuosius taršos leidimus. Iš viso panevėžiečiams skirti devyni ekologiški