Pasaulyje daugėja terorizmo atvejų viešajame transporte, po avarijų kylantys gaisrai neretai pareikalauja žmonių aukų. Mirties priežastimi dažnai tampa apsinuodijimas degimo produktais. Apsisaugojimo priemonių kiekvienam žmogui, nutikus netikėtai situacijai, iki šiol
„Daimler Buses“ stende, be pirmojo Euro 6 reikalavimus atitinkančio turistinio autobuso, puikavosi ir antrosios kartos miestui skirtas „Citaro“.
Sovietų sąjungoje gamintame troleibuse buvo 32 sėdimos vietos pirmajame, ir 40 – antrajame aukšte. Troleibuso ilgis – 9470 mm, aukštis (su nuleistais „ūsais“) – 4785 mm, plotis – 2510 mm.
Be didžiųjų ir puikiai žinomų autobusų markių, „Busworld Europe 2011“ parodoje akį traukė ir dar nematyti modeliai. Vienas iš jų – „Crobus Zora“.
„Busworld Europe” kinai pirmą kartą pasirodė prieš ketverius metus. Tuomet pristatytas vos vienas autobusas, pernelyg nepatraukęs lankytojų dėmesio nei išore, nei vidumi. Šįkart kinų gamintojai į didžiausią bei prestižiškiausią pasaulyje
Nedideliame Belgijos Flandrijos miestelyje Kortrijke vykstanti didžiausia pasaulyje autobusų paroda „Busworld Europe“ sutraukia ne tik didžiausius pasaulio autobusų gamintojus. „Busworld“ tradiciškai būna padalinta į tris sektorius – apie 77 proc.
„Paskutinis gimtadienis,“ – tokius žodžius lapkričo 18-ąją vykusioje „Vilniaus autobusų“ šventėje kartojo dažnas kalbėtojas. Prieš mėnesį įmonės istorijoje atsirado nauja data: spalio 12-ąją Vilniaus miesto savivaldybės taryba priėmė sprendimą bendroves
Nupirkusi iš Lietuvos sutaupytus taršos leidimus, Ispanijos valdžia pageidavo, kad gauti pinigai būtų skirti dviem sritims: viešuosiuose pastatuose esančioms katilinėms renovuoti ir ekologiško viešojo transporto priemonėms pirkti. Autobusų parkams atnaujinti
Ukrainiečių kompanijos stende šįkart puikavosi su miesto „CityLAZ“ autobusų modeliai.
„Busworld Europe“ parodoje lenkų gamintojų „Solaris Bus and Coach“ stende puikavosi itin originalaus dizaino transporto priemonė. Labiau tramvajų ar metro primentantis autobusas pavadintas „Urbino Metro Style“.