Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) tęsia pokyčius klientų aptarnavimo srityje ir nuo gruodžio 1 dienos nusprendė Panevėžio padalinyje paslaugas teikti tik elektroniniu būdu. Fizinio klientų aptarnavimo nebus. Sprendimas priimtas atidžiai išanalizavus klientų elgesį ir įvertinus tai, kad Panevėžio padalinyje net 73 proc. klientų renkasi elektronines paslaugas, o fizinis apsilankymas tampa retenybe.
LTSA duomenys rodo, kad nuo metų pradžios Panevėžio padalinyje apsilankė 177 skirtingos įmonės, tačiau daugiau nei pusė jų prašymus padalinyje teikė tik 1 kartą, likusi dalis vidutiniškai 2–3 kartus. Klientai, vykdami į fizinio aptarnavimo centrą, sugaišta daugiau laiko, todėl vis dažniau renkasi prašymus pildyti elektroniniu būdu, nes tai ne tik taupo laiką, bet ir yra patogu.
„Besikeičianti klientų elgsena diktuoja naujus pokyčius ir būtinus LTSA sprendimus – daugiau dėmesio ir darbuotojų darbo laiko skirti elektroniniam klientų aptarnavimui, nes fizinio aptarnavimo poreikis vis mažėja“, – sako LTSA Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento direktorė Eglė Vaiciukevičienė.
Analizuodami bendrą klientų aptarnavimo srautą visuose LTSA padaliniuose matome, kad Panevėžio klientų fizinio aptarnavimo apimtis labai maža ir sudaro tik 3 proc. viso LTSA fizinio srauto. „Įvertinę fizinių paslaugų srautą bei jų sukuriamų administravimo procesų, tokių kaip archyvavimas, inventorizacija ir pan., apimtį, matome, kad tai neefektyvu“, – sprendimą imtis pokyčių komentuoja Eglė Vaiciukevičienė.
Fiziškai klientus aptarnausime 4 miestuose
Fizinio aptarnavimo galimybės išlieka ir toliau net 4 miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Klientų patogumui nuo šių metų liepos mėnesio atsirado galimybė rezervuoti apsilankymų laiką iš anksto. Išankstinę vizito rezervaciją klientai itin vertina, ja labai aktyviai naudojasi, nes tai padeda taupyti laiką.
Jeigu klientams iš Panevėžio fizinis atvykimas yra neišvengiamas arba paslaugai gauti būtinas atvykimas, jie kviečiami rezervuoti vizitą iš anksto kitame LTSA padalinyje.
LTSA paslaugas galima gauti prašymus teikiant el. savitarnoje, el. paštu konsultavimas@ltsa.lt, prašymą ir dokumentus atsiuntus paštu ar per pasiuntinį, o jau parengtus dokumentus atsiimti per pašto kurjerius.
LTSA informacija
Linos Jakubauskienės nuotrauka