Kaune trumpės LTSA fizinio klientų aptarnavimo laikas, Vilniuje bus galimybė rezervuoti vizitą iš anksto

13 kovo 04:26 2025 Spausdinti straipsnį Lankytojai Naujienos

Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), tęsdama klientų aptarnavimo gerinimo procesą, nuo šių metų balandžio 1 d. inicijuoja pokyčius Kauno bei Vilniaus padaliniuose. Kauno padalinyje keisis fizinio klientų aptarnavimo valandos, o Vilniuje klientai galės vizitą rezervuoti iš anksto.

„Besikeičianti klientų elgsena diktuoja naujus pokyčius ir būtinus LTSA sprendimus – skirti daugiau dėmesio ir darbuotojų darbo laiko elektroniniam klientų aptarnavimui, nes fizinio aptarnavimo poreikis vis mažėja. Kauno padalinyje  net 71 proc. klientų prašymus teikia el. būdu ir tik 29 proc. fiziškai apsilanko padalinyje“, – sako LTSA Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento direktorė Eglė Vaiciukevičienė.

Mažiau valandų fiziniam aptarnavimui Kaune

Nuo balandžio 1 d. Kauno padalinyje fiziškai klientai bus aptarnaujami nuo 9 val. iki 15 val. Likusią dienos dalį LTSA specialistai susitelks į elektroninių  prašymų nagrinėjimą ir vykdymą.

Kauno padalinyje darbuotojų darbo valandos nesikeis: darbo diena prasidės 8.00 val. ir baigsis 17.00 val. arba 15.45 val. penktadienį.

Naujas fizinio klientų aptarnavimo laikas šiame mieste:

I–V 9.00–15.00 val.

Pietų pertrauka – 12.00–12.45 val.

Vizito rezervacija Kaune ir Vilniuje

Nuo 2024 m. liepos mėnesio  LTSA įvedė naujovę – atsirado galimybė rezervuoti apsilankymo laiką iš anksto. Klientai iš karto pradėjo naudotis tokia galimybe, o kaip vieną iš privalumų įvardija aptarnavimo greitį. Galimybę rezervuotis vizitą jau išbandė ir teigiamai įvertino apie 700 klientų, todėl nuspręsta išankstinę rezervaciją plėsti ir nuo balandžio 1 d. savo vizitą iš anksto galės susiplanuoti ir Vilniaus padalinio klientai.

Pradėjus rezervaciją iš anksto ne tik buvo užtikrintas klientams aukštesnis aptarnavimo lygis bei didesnis patogumas.  Tai turėjo itin teigiamos įtakos klientų pasitenkinimui. 2024 m. 89 proc. klientų teigė, kad eilėje iki aptarnavimo laukė neilgai, o tai yra 10 proc. geresnis rezultatas lyginant su 2023 m.

„Taikydami tokį aptarnavimo modelį paslaugas suteikiame greičiau. Be to, LTSA specialistai, žinodami kliento vizito tikslą, iš  anksto gali pasiruošti, įvertinti, kokios informacijos ar dokumentų reikės juos aptarnaujant. Rezervacija pasiteisino Šiauliuose, Klaipėdoje ir Kaune, todėl nėra abejonių, kad ji prigis ir Vilniuje“, – sako E. Vaiciukevičienė.

LTSA informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka