1924 m rugsėjo mėn. 9 d. laikraštyje „Lietuva” numeryje paskelbta informacija apie Kaune keleivius pradėjusią vežti akcinę bendrovę AUTO.
Kauno istorijos metraštyje apie tai rašoma daugiau:
„1924 m. gegužės 10 d. Kauno miesto savivaldybė pasirašė sutartį su bendrove „Auto“, kuri 1924 -1927 m. buvo Kauno visuomeninio transporto koncesininkė. Bendrovė gavo teisę 5 metus vežioti keleivius šiomis linijomis:
Bendrovė įsipareigojo už važiavimą tarp dviejų stotelių imti 25 ct mokestį. Nemokamai vežti: vaikus iki 5 metų su suaugusiais, laiškanešius tarnybos metu, policininkus tarnybos reikalais, miesto valdybos paskirtus revizorius, miesto valdybos tarnautojus, turinčius tam tikrus paliudijimus.
1925 kovo 25 d. bendrovė „Auto” pranešė sustabdanti susisiekimą su Žaliakalniu dėl techninių priežaščių, nes nė vienas autobusas negalįs įvažiuoti į kalną, o vienintelis galėjęs – sugedo…
1926 m. balandžio 14 d. bendrovė savo rašte miesto valdybos Įmonių skyriui pasakė turinti šias mašinas:
„Triangel” – 2 vnt.
„Peugeot” – 2 vnt.
„Berliet” – 8 vnt.
Lengvoji – 1 vnt.
„Peugeot” sugedusios – 6 vnt. ”
[Šaltinis: Kauno istorijos metraštis, 5 tomas, 2004. Vyt. Smilgevičius.]
Surasta informacija su mūsų portalu pasidalino Kęstutis Pletkus. Dėkojame jam.
eBus.lt