Pirmasis „Neoplan Skyliner“ pradėtas surinkinėti 1967-ųjų balandžio 26-ąją. Nuo tada prasidėjo dviaukščių turistinių autobusų istorija.
1967-ųjų pavasarį Konradas Auwarteris į turistinių autobusų rinką įnešė sumaišties. Dviaukštis turistinis autobusas? Tuomet tai buvo negirdėta naujiena. Tačiau jaunesnysis Gotlibo Auwarterio sūnus tikėjo savo projektu ir pristatė pirmąjį savo sukurtą „Neoplant Skyliner“.
Kad įrodytų autobuso tinkamumą tolimoms kelionėms, jis išvyko dvylikos metrų ilgio autobusu į kelionę iš Štutgarto į Briuselį. Autobusas, kaip daugelis tikėjosi, neapvirto, jis buvo stabilus kelyje. Jau nuo 1969-ųjų daugelis didžiųjų keleivinio transporto kompanijų pradėjo vežti keleivius „Neoplan Skyliner“ autobusais.
Šiuo metu pasaulio keliais jau važinėja apie penkis tūkstančius šio modelio autobusų. Tarp jų – ir keturašis „Megaliner“ ar sudvejintas „Jumbocruiser“. Klientai pritaiko „Neoplan Skyliner“ pagal savo reikalavimus, todėl esama įvairiausių autobuso modifikacijų.
Futbolo komandos įsigyja itin prabangių, VIP klasės autobusų. „Neoplan“ gali pasiūlyti autobusų ir Europos karališkosioms šeimoms.
Šiuo metu gaminami jau septintosios kartos „Neoplan Skyliner“, tačiau iki šiol autobusas tebėra patrauklus tiek vežėjams, tiek keleiviams. Jo dizainas išlieka modernus, autobusas puikiai atpažįstamas pagal savitai sukomponuotą priekinę dalį, aštrius kampus, suformuotus iš stiklo ir metalo.
„Neiplan Skyliner“ sėkmės istorija tęsiasi. Dviaukščiai autobusai – idealus pasirinkimas tolimoms kelionėms. Transporto priemonės talpumas puikiai derinasi su komfortu keleiviams.
Kaskart gamintojai pasiūlo ir vis naujus saugumo sprendimus – tai ir ekstremalaus stabdymo sistema, MAN „AttentionGuard“, ir „MAN EfficientCruise“ su „EfficientRoll“, ir elektronika valdoma pakaba „Comfort Drive“, ir daugybė kitų. Taigi akivaizdu, kad garsiajam „Neoplan Skyliner“ dar neatėjo metas eiti į pensiją…
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka