Energetikos muziejuje – apie rėminę automobilio konstrukciją

19 rugsėjo 02:22 2013 Spausdinti straipsnį Muziejus

Rugsėjo 19 d., 16 val. Energetikos ir technikos muziejuje (Rinktinės g. 2, Vilnius) pristatomas projektas „Automobilio kėbulo rėminės konstrukcijos vizualizacija“, kuriam panaudotas istorinis 1935 m. automobilis. Projekto vadovo suburta komanda išsaugojo automobilio autentiškas detales ir sukūrė naują unikalų produktą, iliustruojantį svarbiausią automobilio techninio vystymo momentą – kėbulo rėminę konstrukciją.

Iki XIX a. visoje Europoje žmonės ir kroviniai keliavo įvairių konstrukcijų lengvomis puskarietėmis, karietomis ir ekipažais. Transporto perversmas vyksta, kai atsiranda savaeigės transporto priemonės – Karlas Bencas ir Gotlybas Daimleris sukuria vidaus degimo variklį, Henry Fordas pradeda masinę automobilių gamybą.

Anot projekto vadovo ir Transporto ekspozicijos kuratoriaus Ričardo Žičkaus, „viena svarbiausių automobilio dalių yra kėbulas. Iki Antrojo pasaulinio karo automobilių pramonėje buvo naudojama rėminė kėbulo konstrukcija. Ją pakeitė iki šiol visame pasaulyje naudojama laikanti kėbulo konstrukcija“. Projekto vadovas džiaugiasi, jog dabar Energetikos ir technikos muziejaus Transporto ekspozicijoje galima išvysti abu automobilio techninio vystymo etapus.

Energetikos ir technikos muziejuje veikia Transporto ekspozicija, kuri supažindina su automobilio raidos bei Vilniaus viešojo transporto istorija.

Vilniaus miesto savivaldybės informacija

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.