„FlixBus“ plėtra Europoje ir pasaulyje

06 kovo 05:34 2019 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

„FlixBus“ derasi su Prancūzijos viešojo transporto kompanija „Transdev“ dėl „Eurolines“ ir „Isilines“ tolimojo susisiekimo autobusų maršrutų perėmimo. Tokiu būdu „FlixBus“ tikisi stiprinti savo pozicijas Prancūzijoje.

 

 

 

 

Pasak „FlixBus“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Jocheno Engerto, įsigijimo tikslas – toliau stiprinti „FlixBus“ padėtį Prancūzijoje ir tapti rinkos lyderiu. „Eurolines“ ir „Isilines“ integravimas prisidėtų prie  maršrutų tinklo plėtros.

Priminsime, jog „FlixBus“ 2013 m. pradėjo vežti keleivius tarpmiesčio maršrutais Vokietijoje, po dvejų metų atsirado ir Prancūzijoje. Pasak „FlixBus“ vadovų, net labai konkurencingoje keleivių vežimo rinkoje galima pasiūlyti geresnę vežimo kokybę ir tapti pelninga įmone.

Per pastaruosius metus Prancūzijoje ir visame pasaulyje „FlixBus“ maršrutų ir keleivių padaugėjo daugiau nei 40 proc. „Flixbus“ veikiančias „Eurolines“ įmones Prancūzijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Čekijoje ir Ispanijoje, Prancūzijoje veikia su„Isilines“ prekės ženklu.

Nuo 2013 m. Pradžios „FlixBus“ Europoje ir JAV vežė 45 milijonus žmonių. „FlixBus“, pristatanti save kaip technologijų, elektroninės prekybos platformos ir transporto kompanijos derinį, maršrutų tinklą turi 29 šalyse. Šiais metais „FlixBus“ planuoja pristatyti savo paslaugas į Rusiją ir išplėsti JAV.

 

eBus.lt

Linos Jakubauskienės nuotrauka