Futuristinis „Mercedes-Benz” su „CityPilot” sistema pirmą kartą išbandytas miesto maršrute. Jis važiavo ilgiausiu BRT maršrutu Nyderlanduose, jungiančiu Shiplolio oro uostą su Harlemu.
20 kilometrų ilgio trasa buvo tikras iššūkis ateities autobusui. Šiame maršrute itin daug posūkių, jis driekiasi tuneliais, greitkeliais, jame daug šviesoforų.
Futuristinis „Mercedes-Benz” su „CityPilot” gali važiuoti 70 km/val. greičiu, atpažinti kliūtis ir pėsčiuosius kelyje, tiksliai sustoja autobusų stotelėse , atidaro ir uždaro duris, automatiškai juda ir „bendrauja su šviesoforų sistemomis.
Vairuotojui nereikia spausti stabdžių, jis tiesiog stebi, kad autobusas važiuotų laikydamasis Kelių eismo taisyklių. Prireikus vairuotojas perima autobuso valdymą.
Tokia sistema idealiai tinka BRT sistemoms. Be vairuotojo važiuojantys autobusai saugesni, jie gerokai palengvina vairuotojų darbą. Tokiu būdu „Daimler” plėtoja ateities autobusų transporto sistemą.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka