Vystantis ekonomikai, praėjusio amžiaus 30-aisiais metais Vokietijai prireikė daugiau transporto priemonių keleiviams vežti. Automobilių gamybos pramonė į poreikį reagavo nestandartiniais sprendimais.
Atsirado talpesnių, galingesnių autobusų. Vieni iš jų – 1936-aisiais „Kassbohrer“ pasiūlyti „Mercedes Benz Kässbohrer Grossraum Sattelbus“, kuriuose tilpo 172 keleiviai!
Nepaisant dydžio, autobusų konstrukcija išsiskyrė paprastumu. Gigantiškas keleiviams skirtas salonas buvo kaip priekaba, prikabinta prie „Mercedes-Benz Sattelschlepper Typ LZ 8000“ vilkiko. 15 tonų svorio autobuse buvo 114 sėdimų vietų, dar 52 keleiviai galėjo važiuoti stovėdami. Dar šeši keleiviai galėjo tilpti erdvioje vilkiko kabinoje.
Vis dėlto ne viskas pasirodė taip sklandu kaip buvo numatyta. 20 m ilgio autobusas galėjo važiuoti toli gražu ne visais maršrutais, jis netilpdavo į posūkius. Vidutinis transporto priemonės greitis taip pat nebuvo pakankamas.
„Mercedes Benz Kässbohrer Grossraum Sattelbus“ paklausa nebuvo didelė, todėl autobusas dažniausiai buvo naudojamas vaizduojant grandiozinius Vokietijos gamybos pramonės pasiekimus.
eBus.lt
Nuotraukos – iš archyvų