„Hyundai Motor“ ir „Toyota“ plečia lyderystę diegiant vandenilio technologijas

sausio 11 05:45 2021 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

Konkurencija tarp „Hyundai Motor“ ir „Toyota“ dėl pasaulinių vandenilio ekonomikos iniciatyvų stiprėja.  2020 m. gruodžio mėn. „Toyota“ įsigijo Portugalijos autobusų gamintojo „CayetanoBus“ ir lengvųjų automobilių finansinių paslaugų bendrovės „Finlog“ akcijų paketą.

„Toyota“ jau tiekia vandenilinius autobusus, kurių rida – 400 kilometrų. Japonijos automobilių gamintojas planuoja padidinti vandenilinių autobusų tiekimą Europai ir pristatyti autobusų finansinės nuomos paslaugas. „Toyota“ planuoja dominuoti Europos vandenilinių keleivinių transporto priemonių rinkoje, kai „Hyundai Motor“ dominuoja Europos vandenilinių sunkvežimių rinkoje.

„Toyota“ sausio pradžioje Europoje įsteigė vandenilio kuro elementų bendrovę „Fuel Cell Business Group“. Naujoji korporacija, įsikūrusi Briuselyje, Belgijoje, ne tik pardavinės vandenilinius automobilius, bet ir koordinuos bendradarbiavimą su kiekvienos šalies vyriausybėmis, institucijomis ir įmonėmis bei koordinuos visas vandenilio ekonomikos užduotis.

eBus.lt

Linos Jakubauskienės nuotrauka