„Isuzu“: sėkmės istorija Baltijos šalyse

rugpjūčio 09 04:39 2016 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

apie-isuzu1Jau keturiolika metų bendrovė „Saločiai ir partneriai“ yra oficiali „Isuzu“ atstovė Baltijos šalyse. Per šį laikotarpį autobusai parduoti net 360-čiai keleivinio transporto įmonių. Kur slypi tokios sėkmės paslaptis – kalbamės su ilgamečiu „Saločiai ir partneriai“ direktoriumi Ruslanu Andrejevu.

– Pastaruoju metu vis dažniau savo skaitytojams tenka pranešti džiugią naujieną: Lietuvos keleivių vežėjai įsigijo dar daugiau naujų autobusų. Labai dažnai tai būna „Isuzu“ transporto priemonės. Ar jau galima pradėti kalbėti apie autobusų pardavimo rinkos suaktyvėjimą?

– Išties pastaruoju metu Lietuvos keleivinio transporto įmonės, net ir nedidelės, vis dažniau įstengia įsigyti naujų, modernių autobusų. Gerėja ir mūsų įmonės rezultatai.

Visų pirma, atsiranda daugiau naujų „Isuzu“ autobusų modelių, tad galime pasiūlyti klientams didesnę keleivinio transporto priemonių įvairovę. Būdami „Isuzu“ autobusų ir „Isuzu“ detalių pardavėjais, įgyjame шк daugiau patirties.

Šalia naujo, modernaus „Isuzu“ autobusų salono – profesionalus krovininių automobilių servisas su profesionalia įranga. Nuolat investuojame į jaunus, gabius, talentingus, darbui atsidavusius jaunus žmones. Šiuo metu turime tris autorizuotus „Isuzu“ serviso centrus, kuriuos ateityje ketiname plėsti.

Dar viena sėkmės priežastis – visada stengiamės būti arčiau kliento. Kiekvienam parenkame autobuso modelį, geriausiai atitinkantį jo lūkesčius, poreikius. Stengiamės ieškoti optimalaus sprendimo, surasti tinkamiausią finansavimo šaltinį, finansiškai prisidėti prie autobuso įsigijimo. Pavyzdžiui, jei vežėjas neturi daug pinigų, atperkame seną autobusą, padedame surasti jam pirkėją. Be to, kiekvienas „Isuzu“ klientas žino: pasiūlysime jam konkurencingiausią kainą.

Labai svarbu ir tai, kad „Isuzu“ gamintojai vis daugiau dėmesio skiria Europos rinkai. Kasmet savo klientams siūlome patiems pamatyti, kaip tobulėja gamintojų turima įranga, kaip dirba konstruktoriai, kokias programas jie naudoja kurdami naujus autobusų modelius ar konceptus. Pamatę visa tai savo akimis, vežėjai labiau pasitiki mūsų siūlomomis transporto priemonėmis.

– Gamykloje teko lankytis prieš trejetą metų. Ar per tą laiką daug kas pasikeitė?

– Ideali japoniška tvarka „Isuzu“ gamykloje buvo visada. Stropiai prižiūrimas kiekvienas autobuso surinkimo etapas.

Tvarka dvelkia užtikrinta ramybe, suvokimu, kad kontroliuojami visi čia vykstantys procesai.

Kasdien „Isuzu“ gamykloje surenkama po 9-12 naujutėlių autobusų. Gamintojai nuolat plečia siūlomų autobusų asortimentą, tobulina dizainą.

Visi Europai surenkami autobusai atitinka griežtus ES reikalavimus. Dar daugiau – Euro 6 varikliuose jau diegiami patobulinimai, kad jie būtų dar ekologiškesni. Klientams siūlomi ekologiški SGD autobusai, netrukus bus pasiūlyti elektriniai.

– Pastaruoju metu „Isuzu“ renkasi vis daugiau Lietuvos keleivinio transporto įmonių. Ką laimi klientas, įsigijęs jūsų siūlomus autobusus?

– Mes siūlome ne tik labai gerą kainą, kurią galime užtikrinti įsigydami iš gamyklos didesnį kiekį transporto priemonių. Dažnai patys nemažai investuojame, tačiau mums visada svarbiausia klientas. Sandėlyje stengiamės turėti „einamiausių“ autobusų, kad išsyk jį galėtume pateikti klientams. Tokiu būdu vežėjams, įsigyjantiems naujas transporto priemones, nereikia laukti pusę metų ar trijų mėnesių, kol autobusas bus surinktas gamykloje.

– Kokius naujus modelius pastaruoju metu pasiūlė „Isuzu“ gamintojai?

– Iki šiol Lietuvoje buvo populiariausi „Turquoise“ ir „Novo Ultra“ modeliai. Jų tiek mūsų, tiek Baltijos šalyse parduota daugiausia.

Džiaugiamės, kad „Vlasava“ Palangos miestui įsigijo ir du žemagrindžius „Isuzu Citibus“, kurie dar ne taip seniai pradėti gaminti. Šiose transporto priemonėse – europiečiams puikiai pažįstami agregatai bei detalės. Montuojami puikiai pasaulyje pažįstami „Cummins“ varikliai, ZF pavarų dėžės. Šie agregatai vežėjų itin gerai vertinami dėl ekonomiškumo, patikimumo bei ilgaamžiškumo.

Žemagrindis dvylikos metrų autobusas ištobulintas tiek, kad pirmą sykį pristatytas praėjusių metų spalį Kortrijke vykusioje „Busworld Europe“ parodoje išsyk pelnė ekonomiškiausio ir ergonomiškiausio autobuso titulą. Mes, kaip gamintojų atstovai, tuo labai didžiuojamės.

„Isuzu Citiport“ apdovanotas ir kitose Europoje bei Azijoje vykusiose parodose.

– Ar galima tikėtis, kad Lietuvoje matysime ne tik tradicinius vidutinės klasės, bet ir miesto „Isuzu“ autobusus?

– Visada tikėjome tuo, ką darome. Visada tikėjome savo parduodamų autobusų kokybe. Taigi ir įmonės ateities nesiejame vien su vidutinės klasės priemiestinių autobusų pardavimu.

„Isuzu Citiport“ – puikus autobusas, pritaikytas važinėti šaltesnio klimato šalyse, taip pat ir žmonėms, turintiems įvairias negalias.

Tie, kurie turėjo progos apžiūrėti šią transporto priemonę, galėjo įsitikinti: ją kuriant, pagalvota apie kiekvieną, tegu ir menkiausią, detalę.

Tikimės, kad jau netrukus šie autobusai papuoš ir mūsų miestų gatves.

– Dėkoju už pokalbį ir linkiu tolesnės sėkmės.

 

Kalbėjosi Lina Jakubauskienė

Autorės ir „Saločiai ir partneriai“ nuotraukos 

 

 

 

  • apie-is1
  • apie-isuzu
  • apie-isuzu2
  • apie-palanga8
  • apie-palanga4
  • apie-jon12
  • apie-jon10
  • apie-jon16
  • apie-visig1
  • apie-visig
  • apie-isuzu5
  • apie-isuzu3