Kauno viešajame transporte – revoliucinis sprendimas

16 gruodžio 05:06 2016 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

kautra-mikr4Kaunas žengia Lietuvoje dar nepramintu keliu. Nuo šiol maršrutinių taksi keleiviai galės atsiskaityti elektroniniu bilietu, taip pat galės sutaupyti pirkdami mėnesinį bilietą. Dar viena svarbi naujovė važiuojant mikroautobusu – galimybė nemokamai persėsti į kitą maršrutinį taksi, taip pat į bet kurį autobusą ar troleibusą.

 

„Kaune yra maždaug  100 tūkst. miestiečių, kurie kasdien naudojasi viešuoju transportu. Iš jų maždaug kas dešimtas nuolat naudojasi mikroautobusais. Šiandien pristatome didelius pokyčius, kurie kauniečiams leis viešuoju transportu naudotis pigiau ir patogiau“, – akcentavo Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

 Galimybė persėsti

Keleiviai, Kauno kortele mokantys už kelionę vienkartiniais e. bilietais, turi galimybę vieną kartą per 30 minučių nuo pirmojo kortelės pažymėjimo transporte persėsti į bet kurį miesto autobusą ar troleibusą. Nuo šiol jiems atsiranda galimybė persėsti ir į maršrutinį taksi.

Jei keleivis važiuos autobusu ar troleibusu, o vėliau tęs kelionę maršrutiniu taksi, bendra kelionės kaina persėdus bus vos 1 euras. Vienintelis privalomas dalykas – persėdus transporte kaskart  pažymėti kortelę priglaudžiant ją prie komposterio.

 Kainuos pigiau

Persėsti iš vieno maršrutinio taksi į kitą maršrutinį taksi keleivis per 30 minučių nuo kelionės pradžios (bilieto pažymėjimo) vieną kartą galės nemokamai. Nieko nekainuos ir persėdimas iš maršrutinio taksi į miesto autobusą ar troleibusą. Šios naujovės išplės galimybes kauniečiams viešuoju transportu keliauti pigiau ir patogiau. Keleiviai, perkantys vienkartinius popierinius bilietus iš vairuotojo, jomis pasinaudoti negalės. Gerų žinių sulaukė ir nuolatiniai maršrutinių taksi keleiviai – jie galės įsigyti mėnesinį bilietą.

„Tai duoklė mūsų pastoviems keleiviams. Nuo pat darbo pradžios sulaukdavome tokių pageidavimų iš keleivių, vykstančių maršrutiniais taksi į darbą. Džiugu, kad pagaliau galėsime jiems palengvinti kelionės išlaidas,“ – teigė UAB „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Svarbu žinoti, kad šis mėnesinis bilietas nesuteiks teisės važiuoti miesto autobusais, troleibusais. Jis galios tik miesto maršrutiniuose taksi (51–57 maršrutuose). Dar viena patogi naujovė keleiviams – viešojo transporto stotelių maršrutų švieslentėse atsiras ir maršrutinių taksi atvykimo laikas.

 Tikisi klientų skaičiaus didėjimo

E. bilieto sistemos plėtros sistemą diegia UAB „Kauno autobusai“. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio, bendrovė yra atsakinga už šios sistemos integralumą ir rūpinsis nepertraukiamu jos veikimu.

„Galima teigti, jog pagaliau miestas užbaigia techninę viešojo transporto integraciją į vieningą sistemą. Tikimės, kad ši priemonė paskatins gyventojus, ypač tuos, kurie gyvena miesto pakraščiuose esančiuose mikrorajonuose, daugiau naudotis viešuoju transportu vietoje nuosavo automobilio“, – pokyčius komentavo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Šiomis naujovėmis ne tik stiprinama viešojo transporto sistema, didinamas jos patrauklumas, bet ir suteikiama kokybiškesnė paslauga keleiviams. Belieka tikėtis, kad didesnės vienos kortelės galimybės supaprastins kelionę viešuoju transportu ir tiems, kurie iki šiol juo naudojosi retai.

 

Ryšių su visuomene poskyrio informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka