Keleivių laukiama naujajame aptarnavimo centre „Mano Kaunas“

03 sausio 04:51 2018 Spausdinti straipsnį Lankytojai Naujienos

Kaune pradėjo veikti vieningas kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“, apjungiantis miesto savivaldybės įmonių teikiamas paslaugas ir užtikrinsiantis lankstų, greitą ir operatyvų klientų aptarnavimą.

 

 

 

 

 

Bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“, „Kauno vandenys“, „Kauno autobusai“, „Kauno butų ūkis“ ir „Kauno gatvių apšvietimas“ privatūs ir verslo klientai nuo sausio 2 d. aptarnaujami „Kauno švaros“ patalpose naujai įrengtame centre Statybininkų gatvėje 3 (įėjimas iš S. Žukausko g.).

„Visi žingsniai, kuriuos darome, yra skirti vieninteliam tikslui – kauniečių patogumui. Nuo šiol kauniečiai taupys savo laiką, o miestas – kauniečių pinigus. Kol centras įsibėgės dirbti visu pajėgumu, nuolankiai prašome kantrybės ir supratingumo“, – sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Pasak Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus Gintaro Petrausko, dabar kauniečiai sugaiš mažiau laiko, nes vienoje vietoje galės ne tik pasirašyti sutartis su skirtingomis įmonėmis, bet ir sutvarkyti visus kitus susijusius reikalus. „Keliame tikslą – klientų aptarnavimą pakelti į lygį, atitinkantį geriausių verslo kompanijų praktikas“, – teigė vadovas.

Centre galima sudaryti sutartis, gauti pažymas ir informaciją apie paslaugas ir įkainius, sumokėti už paslaugas, pateikti prašymus. Atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės valdomų įmonių paslaugomis, klientai gali gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle „Facebook“ veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu 8 800 20 000.

„Esame visapusiškai orientuoti į klientą. Mūsų tikslas, kad kauniečiai vienoje vietoje gautų profesionalų, greitą ir dėmesingą aptarnavimą. Siekiame atitikti šių dienų kliento lūkesčius, kad viskas būtų patogu ir greita“, – sakė kauniečių aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ direktorė Kristina Martinėnienė. Pasak jos, centro atidarymas tikrai dar ne finišas, tai tik startas įgyvendinant kauniečių lūkesčius. „Pažadam dirbti atsakingai ir tik klientų patogumui,“ – sakė direktorė.

Klientų patogumui nuo sausio 2 d. pradėjo kursuoti naujas 24-asis autobusų maršrutas „Kauno pilis – Šiaurės pr.“, kuriuo patogu pasiekti šį centrą.  Autobusai darbo dienomis važiuoja Jonavos g., Šauklių g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., S. Žukausko g., Šiaurės pr., S. Žukausko g., Savanorių pr., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., Jonavos gatve. Išlipti reikia stotelėje „Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“.

Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ dirba pirmadieniais–penktadieniais nuo 9 iki 18 val. Daugiau informacijos galima rasti internetiniame puslapyje mano.kaunas.lt. Informacija taip pat teikiama nemokamu telefonu 8 800 20 000.

Bendrovės „Kauno autobusai“ informacija