Keleivių vežėjai lankėsi „Busworld Turkey“ parodoje

balandžio 19 04:37 2016 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

apie-parodaGrupelė keleivių vežėjų apsilankė balandžio 14-17 dienomis Stambule vykusioje „Busworld Turkey 2016“ parodoje.

 

 

 

 

 

„Be abejo, ši paroda – nepalyginamai mažesnė nei kas dvejus metus Belgijos mieste Kortrijke vykstanti „Busworld Europe“. Tačiau keleivių vežėjai iš Lietuvos čia priimti itin svetingai. Akivaizdu, kad Europos Sąjungos rinka Turkijos gamintojams labai rūpi“, – sako asociacijos „Linava“ viceprezidentas, Tauragės autobusų parko direktorius Rimantas Martinavičius.

apie-paroda1Parodoje daugiausia pristatyti turkiški autobusai. Be didžiųjų, lietuviams puikiai pažįstamų „Isuzu“, „Temsa“, „Otokar“ gamintojų autobusų, čia buvo galima susipažinti ir su Europoje mažiau girdėtais gamintojais. Štai „Akia“ pristatė ypač ilgą transporto priemonę – 25 m ilgio, 2,55 m pločio, 290 keleivių galintį vežti metrobusą. Kaip žinia, metrobusai Turkijoje ypač populiarūs. Stambule jie važinėja per vidurį kelio įrengtomis užtvertomis juostomis, dideliu greičiu, mažais intervalais. Keleivių patogumui įrengti viadukai. Arčiau miesto centro metrobusai važinėja tuneliais.

Turkai gali pasiūlyti ir tokios pat konstrukcijos troleibusą. Be to, stende puikavosi AKIA LF9 autobusas, kuriame 26/24 sėdimos ir 50 stovimų vietų, taip pat – AKIA LF 12, kuriame 26 sėdimos ir 72 stovimos vietos.

„Temsa“ stende buvo galima apžiūrėti elektrinį autobusą, taip pat MD7, MD9 IC, MD9 LE, LD12 SB, „Maraton“ ir „Maraton VIP“ autobusus.

Keleivių vežėjai turėjo progos pirmą kartą susipažinti su suspaustomis gamtinėmis dujomis varomu „Isuzu“. Beje, lietuviai apsilankė ir „Isuzu“ gamykloje, kur apžiūrėjo naujausius autobusus, susipažino su jų gamybos procesu.

Visą gaminamų autobusų gamą pristatė ir „Otokar“ gamintojai. Šių gamintojų autobusai Lietuvoje jau neblogai pažįstami. Parodoje pristatyti naujausi „Otokar“ autobusų modeliai. Čia taip pat pristatytas originalus mintimis valdomo autobuso modeliukas. Du varžovai susėsdavo vienas prieš kitą, ant jų galvų buvo uždedami kontaktai (vienas ant kaktos, kitas ant smilkinio), ir jie abu turėjo susikaupę mintimis pritraukti autobusą į savo pusę. Nugalėtojų pavardės buvo skelbiamos specialiame monitoriuje.

Parodoje taip pat dalyvavo autobusų perdarytojai, sėdynių, stiklų, variklių, pavarų dėžių ir aksesuarų autobusams gamintojai.

 

Lina Jakubauskienė

Rimanto Martinavičiaus nuotraukos

 

 

  • apie-otok3
  • apie-otok
  • apie-otok2
  • apie-paroda1
  • apie-otok1