Dažnas Lietuvos vairuotojas automobilį renkasi ir tendencijas stebi specializuotuose skelbimų portaluose. O kur skelbimus apie parduodamas transporto priemones skaito ir talpina užsienio šalių gyventojai? Tarp skaitomiausių pasaulyje – ne tik didžiulėje Kinijos rinkoje, bet ir Estijoje veikiantys skelbimų portalai.
Remiantis analitinės kompanijos „SimilarWeb“ duomenimis, pateikiame lankomiausių pasaulyje automobilių skelbimų portalų šešetuką:
„Per pastaruosius pusę metų AUTO.RIA.com svetainė buvo aplankyta net 142 mln. kartų, t. y. vidutiniškai 780 tūkst. kartų per dieną. Įskaičiuojant svetainės mobiliosios versijos lankomumo rodiklius, rezultatas būtų du kartus didesnis, t. y. apie 280 mln. apsilankymų. Tokie rodikliai portalui leidžia tvirtai užimti garbingą vietą pagal populiarumą pasauliniame šešetuke. Tai – populiariausia automobilių svetainė Ukrainoje, joje kiekvieną dieną parduodama ne mažiau kaip 1400 automobilių. Atsižvelgiant į tai, kad šalyje yra apie 42 mln. gyventojų, svetainę aplanko kas antras jos gyventojas“, – sako AUTO.RIA.com atstovas Artiomas Umanecas.
Galima palyginti – tarp Lietuvos vairuotojų populiarus portalas autoplius.lt, „SimilarWeb“ duomenimis, pasaulyje užima 31 vietą.
Automobilių svetainė AUTO.RIA.com priklauso kompanijai „RIA.com Marketplaces“, kuri įsikūrusi Estijoje, bet orientuota į Ukrainos vartotojus. Minėta Estijos kompanija valdo ne tik didžiausią ukrainiečių automobilių pardavimo internetu portalą, bet ir Ukrainoje pirmaujančią nekilnojamojo turto skelbimų svetainę DOM.RIA.com.
Linos Jakubauskienės nuotrauka