Lietuvoje – iki šiol Baltijos šalyse nematytas autobusas

13 gruodžio 06:10 2018 Spausdinti straipsnį Be kategorijos

Bendrovė „Vilneda“ įsigijo naujutėlį „Setra S 531 DT“ autobusą. Tokių transporto priemonių iki šiol nebuvo ne tik Baltijos šalyse – jos vis dar retenybė ir vakarų Europoje.

 

 

 

Autobusas pirmą kartą pristatytas 2017-aisiais Belgijos mieste Kortrijke vykusioje „Busworld Europe“ parodoje. „S 531 DT“ – triašis, jame yra visa vairuotojui bei keleiviams reikalinga komforto įranga.

Bendrovės „Vilneda“ užsisakytas autobusas 14 000 mm ilgio, jame – 78+1+1 sėdimos vietos. Ties kiekviena – atlenkiami staliukai, pirmajame aukšte įrengta virtuvėlė, tualetas. Laiptai į antrąjį aukštą yra tiek salono priekyje, tiek ir gale, jie naujai suprojektuoti, erdvesni ir patogesni nei S 531 DT pirmtakuose.

Iš esmė atnaujinta ir vairuotojo darbo vieta, ji ergonomiška, patogiai išdėstyti prietaisai skydelyje. Autobusuose įdiegtos naujausios ir moderniausios saugumo sistemos, kurios į pavojus reaguoja greičiau nei vairuotojas.

Naujuosiuose „Setra 531 DT” autobusuose montuojamas ekologiškas „Mercedes-Benz BlueTec 6“ variklis, kuris dirba tyliai ir yra labai ekonomiškas.

„Setra“ atstovės Lietuvoje bendrovės „Nautega“ vadovas Audrius Kvederas džiaugiasi, kad naujasis „TopClass“ autobusas užsakytas Lietuvoje. „Anksčiau „Setra“ autobusų daugiausia įsigydavo latviai, tik 2017-aisiais mes juos aplenkėme. Daugiausia vokiškų autobusų pastaruoju metu įsigyja „Vilneda“. Džiaugiamės, kad įmonės vadovams patiko šių autobusų kokybė, kad jie – ištikimi mūsų klientai“, – sako A. Kvederas.

„Setra“ autobusams Baltijos šalyse atstovaujančios bendrovės „Melatlux“ atstovas Maris Gailis taip pat teigia esąs patenkintas, kad naujausias, moderniausias vokiečių sukurtas ir pristatytas autobusas jau važinės Baltijos šalyse. „Džiugina vokiškų autobusų pardavimų rezultatai, džiaugiamės, kad turime daug ištikimų klientų. Išliekamoji „Setra“ autobusų vertė – bene didžiausia rinkoje, išlaidos jiems remontuoti nedidelės, todėl vis daugiau vežėjų renkasi būtent juos“, – teigia M. Gailis.

Jis sako, kad bendrovės „Vilneda“ įsigytas naujas dviaukštis penktosios klasės „Setra“ kol kas retai matomas ir Europos keliuose. Vežėjai dažniau renkasi „ComfortClass“ S 515 HD. „Šie autobusai – labai kokybiški, jie pigesni nei penktieji „TopClass“ autobusai. Jų  daug parduodama ne tik Baltijos šalyse, bet ir Europoje“.

Bendrovės „Vilneda“ atstovas Tautvydas Žilinskas sako, jog nauji, patogūs, modernūs autobusai – jų įmonės firminis ženklas. „Šiuo metu vidutinis mūsų eksploatuojamų autobusų amžius nesiekia ir dviejų metų. Didžioji dauguma turimų autobusų – „Setra“, – kalba T. Žilinskas.

Jo teigimu, naujieji autobusai veš Lietuvos keleivius. „Mūsų turistai nori komforto, nori važiuoti patogiai. Turime pasiūlyti jiems geriausias, kokybiškiausias paslaugas. Be abejo, nauji autobusai – brangūs, neaišku, ar jie bus rentabilūs, tačiau mūsų įmonės politika – nauji autobusai“, – pabrėžia T. Žilinskas.

Šiais metais „Vilneda“ įsigijo beveik 30 naujų „Setra“ autobusų. Kitais metais transporto priemonių parką taip pat žadama pildyti tik naujais, moderniais autobusais.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

  • DSC_0007
  • DSC_0025
  • DSC_0015
  • DSC_0013
  • DSC_0003
  • DSC_0017
  • DSC_0038
  • DSC_0018
  • DSC_0045
  • DSC_0052
  • DSC_0060
  • DSC_0074
  • DSC_0068
  • DSC_0075
  • DSC_0097
  • DSC_0082
  • DSC_0106
  • DSC_0101
  • DSC_0108
  • DSC_0078