„Alstom“ sukūrė naują „Mastria“ multimodalinį priežiūros ir mobilumo sprendimą, kuriame naudojamas dirbtinis intelektas (AI), siekiant patobulinti keleivių srautų valdymo priemones.
Keleivių srautams transporto priemonėse ir stotyse valdyti sukurtas sprendimas suteiks galimybę operatoriams laiku pritaikyti tam tikras priemones, atsižvelgiant į saugaus atstumo laikymosi bei kitus reikalavimus, kylančius dėl pandemijų grėsmės.
„Mastria“ remiasi keturiomis pagrindinėmis standartinėmis funkcijomis: multimodalinė priežiūra, eismo valdymas, operacijų koordinavimas ir prognozių analizė. Šios funkcijos yra lengvai konfigūruojamos ir gali būti derinamos atsižvelgus į operatorių poreikius ir keleivių judumą.
Naujasis „Mastria“ kaupia informaciją apie keleivių skaičių iš transporto priemonėse įrengtų svorio jutiklių, bilietų pardavimo automatų, eismo valdymo sistemų, stebėjimo kamerų ir mobiliųjų tinklų, kad būtų galima keleivių srautus įvertinti realiu laiku. „Mastria“ gali pasiūlyti padidinti transporto priemonių važiavimo dažnumą ar perskirstyti keleivius į kitas stoteles, apriboti įvažiavimą į stotis ar panašiai.
eBus.lt
busworld.org nuotrauka