Baigiant metus, įprasta atsigręžti atgal ir įvertinti tai, kas nuveikta praėjusiais. Apie tai, kokie 2012-ieji buvo keleivių vežėjams, apie ateities viltis kalbamės su asociacijos „Linava“ viceprezidentu, bendrovės „Kauno autobusai“ generaliniu
Privalomosios techninės apžiūros kontrolieriai praras darbą, jei aplaidžiai tikrins transporto priemonių techninę būklę.
1961-ųjų sausio 2-ąją pro Lvovo autobusų gamyklos vartus į pirmąjį reisą išvažiavo „LAZ-699“. 43 sėdimas vietas turintis autobusas buvo skirtas vežti keleivius taprpmiesčio maršrutais.
Daugiau nei pusšimtį metų Varšuvos gyventojus vežioję 13N serijos tramvajai išeina užtarnauto poilsio.
Iki 2014-ųjų visos Briuselio automobilių statymo aikštelės bus suskirstytos į keturis tipus.
Baltarusiškuose autobusuose bus montuojamos elektroninės sistemos, padėsiančios tiek vairuotojams, tiek keleiviams.
Kultiniame Roberto Zemeckio filme „Atgal į ateitį“ pasakojama, jog 2015-aisiais automobiliai galės neišskirdami CO2 skraidyti ir įveikti didžiulius atstumus, tam sunaudodami vos keletą lašų išsivadėjusio alaus ir banano žievę. Vargu,
Šveicarai pristatė pirmąjį automatinį elektromobilį, sukurtą kompanijos „Induct“ specialistų. „Navia“ pavadinta transporto priemonė turėtų tapti jungiamąja grandimi tarp tradicinių viešojo transporto rūšių.
Kinijos autobusų kompanija BYD surinkinės elektromobilius bei autobusus Bulgarijoje.
Europos gyvenimo ir darbo sąlygų gerinimo fondo duomenimis, su darbu susijęs stresas yra tarp dažniausiai pasitaikančių darbuotojų negalavimų priežasčių, turinčių įtakos daugiau nei 40 mln. dirbančiųjų visoje ES. Europos šalyse