Nuo rugpjūčio 11 dienos nutraukiame maršrutinio taksi M5 kursavimą. Tada pasibaigia sutartis su maršrutą aptarnavusiu vežėju, o naujoje sutartyje maršruto nelieka, nes jis jau eilę metų yra menkai populiarus, trasos keitimai situacijos negerino ir nėra ženklų, kad ateityje galėtų būti kitaip.
Prieš septynerius metus, integruodami buvusius miesto maršrutinius taksi į bendrąją Klaipėdos viešojo transporto sistemą, sukūrėme ir šį naują M5 maršrutą. Tikėjomės, kad jis bus patrauklus Šilutės plente, Kauno gatvėje gyvenantiems klaipėdiečiams ir palaipsniui „prisiaugins“ sau keleivius.
Deja, taip nenutiko. Geriausi maršruto metai buvo 2019-ieji. O šiandien nusistovėję kelionių rodikliai jau yra tokie, kad tęsti jo eksploataciją nebeturime galimybių.
Klaipėda – vienintelis didysis šalies miestas, kuriame išlikusi maršrutinio taksi paslauga. Tai komercinė paslauga, kurioje negalioja ir bilietų lengvatos. Vertiname ją kaip aukštesnės kokybės alternatyvą tiems keleiviams, kurie nėra jautrūs kainai, galėtų važinėti ir savo automobiliu, tačiau renkasi šią transporto rūšį dėl jos greičio ir komforto. Per metus Klaipėdoje visais maršrutiniais taksi atliekama maždaug apie milijoną kelionių, Deja, M5 indėlis į šį skaičių visada buvo pernelyg kuklus.
klaipedatransport.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka