Paaiškėjo geriausi autobusų, troleibusų vairuotojai bei vairuotojai sargai

liepos 03 15:19 2015 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

DSC_0086Liepos 3-iąją Antrajame sostinės troleibusų parke virė aistros. Į varžybų trasą stojo dešimt bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ autobusų, dešimt – troleibusų vairuotojų bei penki vairuotojai sargai.

 

 

 

„Vasaros meistriškumo varžybos šiemet jubiliejinės – dešimtosios. Trečią kartą jos vyksta drauge su troleibusų vairuotojais. Džiugu matyti taip gausiai susirinkusius tiek autobusų, tiek troleibusų vairuotojus“, – duodamas startą varžyboms ir linkėdamas sėkmės kalbėjo bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

Prieš pademonstruodami, ką sugeba varžybų trasoje, vairuotojai bei techninės pagalbos darbuotojai pasitikrino teorines Kelių eismo taisyklių žinias. Dalyvauti baigiamajame etape atrinkti geriausiai išsprendusieji KET testus. Tiesa, pasak varžybų organizatorės Teresos Mažeikienės, šiemet nė vienam iš vairuotojų nepavyko surinkti šimto balų. Tačiau buvo keletas, kurie padarė vos po vieną ar kitą klaidą.

Didžiąją trasos dalimi važiavo tiek autobusai, tiek troleibusai. Tik trasos pabaigoje autobusų vairuotojams teko įveikti vieną papildomą kliūtį.

Vairuotojams šįkart teko pravažiuoti gyvatuku, įvairuoti transporto priemonę į improvizuotą garažą, sustabdyti autobusą ar troleibusą tiksliai nurodytoje vietoje stotelėje. Be to, vairuotojams reikėjo apvažiuoti kanalizacijos šulinio dangtį, įveikti kitas kliūtis.

Už kiekvieną neįvykdytą užduotį buvo skiriami baudos taškai.

„Varžybų trasą tradiciškai parinkome taip, kad vairuotojai galėtų pademonstruoti sugebėjimus manevruoti, valdyti transporto priemonę. Tiek autobusų, tiek troleibusų vairuotojams retai kada tenka važiuoti atbulomis, galbūt todėl ši rungtis kai kuriems pasirodė ypač sudėtinga“, – aiškina G. Nakutis.

Troleibusų vairuotojams šįkart sudėtingos pasirodė ir kitos rungtys. Net šeši iš dešimties troleibusų vairuotojų buvo diskvalifikuoti: kai kuriems nepakako trasai įveikti skirto 20 minučių limito, kiti padarė itin šiurkščių klaidų.

„Manau, pagrindinė priežastis – jaudulys, kuris ypač kaustė jaunus, neseniai dirbančius vairuotojus“, – teigia T. Mažeikienė.

Geriausiai tarp keturių visas užduotis įvykdžiusių troleibusų vairuotojų pasirodė Danguolė Šidlovskienė. Antras liko Artur Liubinskij, trečia – Aleksandra Žavoronok. Ketvirtoji, kuriai pavyko įveikti gana sudėtingą trasą, – Irina Lifšic.

Tarp autobusų vairuotojų geriausiai pasirodė Ernestas Kuralavičius, antras liko Giedrius Vaitkus, trečias – Ivan Lyskoit.

Vairuotojams sargams, kaip ir pernai, teko pakeisti kairįjį priekinį autobuso ratą. Jie turėjo techninės pagalbos automobiliu privažiuoti prie „sugedusio“ autobuso, parengti savo darbo vietą, pasirinkti įrankius ir per trumpiausią įmanomą laiką pakeisti ratą. Vėliau surinkti įrankius į techninės pagalbos automobilį ir nuvairuoti jį į reikiamą vietą.

„Manau, visų vairuotojų sargų rezultatai – puikūs. Juk ne kiekvienam vairuotojui per tiek laiko, kiek sugaišo profesionalai prie autobuso, pavyktų pakeisti savo automobilio padangą“, – sakė Autobusų parko direktorius Jurijus Zaranka.

Geriausiai pasirodžiusio vairuotojo sargo laikas – 5 min. 41 sek. antras liko Darijuš Višnevskij, autobuso ratą sugebėjęs pakeisti per 9 min. 14 sek. Trečioji vieta atiteko Henrik Neverovskij, užduotį atlikusiam per 5 min. 18 sek., tačiau surinkusiam daugiau baudos taškų.

Pirmųjų vietų laimėtojai apdovanoti Generalinio direktoriaus įsteigtomis taurėmis, be to, jiems bus pakelta kvalifikacijos klasė. Antrųjų ir trečiųjų vietų laimėtojams taip pat bus pakelta kvalifikacijos klasė.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

  • DSC_0014
  • DSC_0005
  • DSC_0026
  • DSC_0033
  • DSC_0022
  • DSC_0018
  • DSC_0038
  • DSC_0020
  • DSC_0015
  • DSC_0044
  • DSC_0055
  • DSC_0056
  • DSC_0052
  • DSC_0062
  • DSC_0058
  • DSC_0068
  • DSC_0077
  • DSC_0040
  • DSC_0075
  • DSC_0085
  • DSC_0086
  • DSC_0089
  • DSC_0102
  • DSC_0106
  • DSC_0110
  • DSC_0111
  • DSC_0114
  • DSC_0116
  • DSC_0121
  • DSC_0123
  • DSC_0126
  • DSC_0133
  • DSC_0131