Paaiškėjo, kiek naujų troleibusų ketina nupirkti kauniečiai

15 sausio 04:51 2018 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

Centriniame viešųjų pirkimų portale jau paskelbtas naujų žemagrindžių troleibusų pirkimas. Visi, norintys dalyvauti atvirame transporto priemonių įsigijimo konkurse, jau gali teikti savo siūlymus. Preliminarus siūlymų ir prašymų dalyvauti konkurse terminas – vasario antroji pusė. Skelbiami pirkimo dokumentai suderinti su Transporto investicijų direkcija.

 

 

 

 

Bendrovė „Kauno autobusai“ ketina pirkti 85 keleivius miesto sąlygomis vežti pritaikytus naujus žemagrindžius, vienaaukščius troleibusus, jų techniniam aptarnavimui reikalingas detales ir medžiagas, įrangą troleibusų diagnostikai ir remontui, mokymus, reikalingus troleibusų eksploatavimui.

Dalis naujų troleibusų bus įsigyjama pasinaudojant 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ Nr. 04.5.1-TID-V-517 priemone ,,Miesto viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas“.

Planuojama įsigyti 12 m ilgio, ne mažiau kaip 3 durų troleibusus, kurie galėtų vežti ne mažiau kaip 85 keleivius, iš jų ne mažiau nei 27 sėdimose vietose. Troleibusuose turi būti įrengta bent 1 vieta skirta neįgaliesiems / asmenims su specialiaisiais poreikiais su vežimėliu (su tvirtinimo diržais ar kita vežimėlio tvirtinimo įranga).

Taip pat turi būti įrengta troleibuso keleivių salono ir vairuotojo darbo vietos kondicionavimo, vėdinimo ir šildymo sistema. Vairuotojo darbo vietoje turi būti galimybė nustatyti pageidautiną temperatūrą keleivių salone ir vairuotojo kabinoje atskirai.

Keleiviams turi būti garantuota apsauga nuo prispaudimo, t. y., uždarymo metu tarp durų atsiradus kliūčiai, durys privalo atsidaryti).

Visuose troleibusuose privalo būti sumontuotas antialkoholinio variklio užraktas (su alkoholio matuokliu, sujungtu su variklio paleidimo mechanizmu ir galinčiu užblokuoti variklio paleidimą, jeigu į jį kvepiamame ore alkoholio koncentracija viršija numatytąją). Antialkoholinio variklio užraktas turi atitikti Lietuvos standartą LST EN 50436-2.

Pradėjus eksploatuoti naujus troleibusus,  naujų troleibusų vairuotojams bus rengiami mokymai pagal saugaus ir ekonomiško vairavimo programą, o remonto personalui bus apmokomi atlikti troleibusų garantinį ir pogarantinį remontą bei troleibusų techninės priežiūros ir diagnostikos darbus.

Baigusiems mokymus darbuotojams bus išduoti sertifikatai, patvirtinantys mokymo metu įgytą kvalifikaciją ir leidžiantys atlikti troleibusų garantinį ir po garantinį remontą ar leidžiantys ruošti vairuotojus darbui su naujais troleibusais.

„Visa mūsų bendruomenė džiaugiasi, kad ledai pajudėjo, – teigia UAB „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis. – Šiandien žengtas pirmas svarbus žingsnis, įgyvendinant labai svarbius investicinius projektus, kurie nukreipti vystyti ir gerokai kilstelėti aukštyn  keleivių vežimo paslaugos kokybės standartus ir skirti kardinaliai atnaujinti miesto viešojo transporto priemonių parką.“

Bendrovės „Kauno autobusai“ informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka