Palikote daiktą Klaipėdos autobuse/maršrutiniame taksi? Ką tokiu atveju daryti, kur kreiptis?

18 liepos 04:01 2023 Spausdinti straipsnį Lankytojai Naujienos

Praėjusiame šimtmetyje buvo paprasta: dirbo tik vienas vežėjas, jis turėjo radinių  skyrių, į kurį vairuotojai atnešdavo salone rastus daiktus ir išsiblaškėliai galėdavo ten juos atsiimti.

Dabar mūsų sistemoje dirba 6 vežėjai, vieningos radinių administravimo sistemos nėra. Tačiau atgauti pamirštą/pamestą daiktą įmanoma.

Gavę Jūsų žinią, mes operatyviai peradresuosime ją vežėjui. Žinia turi būti tiksli, kad be vargo būtų galima nustatyti transporto priemonę, kurioje pamestas daiktas. Pavyzdinė galėtų atrodyti taip: “liepos … dieną 13 valandą 6 numerio autobusu važiavau prie jūros ir pamiršau kuprinę. Žymėjau e.bilietą kortele Nr. xxxxxxxxxxxxxx.” Pagal žymėjimą nustatysime konkretų autobusą. Tokią pat žinia turėtų būti, jeigu bilietą pirkote bankine kortele ar aplikacija.

Jeigu naudojotės popieriniu bilietu, žinia turėtų būti detalesnė. Nurodytas žymėjimo laikas, maršruto numeris, stotelė, kryptis.

Kontaktinis mūsų nemokamas telefonas pamiršus daiktą: 8 800 12344; el. paštas: sekretoriatas@klaipedatransport.lt, galima parašyti ir Facebook paskyroje žinute.

Patirtis rodo, kad kuo greičiau kreipsitės, tuo didesnė tikimybė atgauti daiktą. Sulaukiame padėkų už padėtus atgauti pamestus daiktus.

Autobuse ar maršrutiniame taksi radus kitų keleivių paliktus daiktus, nebūkime abejingi ir perduokime juos vairuotojui, kad savo daiktų ieškantys šeimininkai lengviau juos rastų.

Pažįstate tikrą išsiblaškėlį ir žinote, kad šis įrašas jam bus naudingas? Pasidalinkite!

klaipedatransport.lt

Linos Jakubauskienės nuotrauka