AUTO Bendrovės Valdyba, 1924 m. rugsėjo 5 dieną Kaune pradėdama susisiekimą autobusais, Lietuvos viešbučio salėje surengė iškilmingą įkurtuvių vakarienę. Joje, be šios bendrovės akcininkų, dalyvavo miesto savivaldybės atstovai su Burmistru p. J. Vileišiu priešaky, miesto administracijos atstovai su Viršininku p . Morkumi priešaky, valdininkai, spaudos atstovai.
Vedęs vakarienę, p. Linartas, AUTO bendrovės direktorius, apibūdino bendrovės tikslus ir kitus klausimus.
p. Linartas pabrėžė, kad AUTO bendrovės tiesioginis tikslas – pelnas, bet, įvedant autobusų susisiekimą Kauno mieste, ne vien tuom vadovautasi, vadovautasi ir valstybiniais, tautiniais ir žmogiškumo motyvais pagražinti laikiną sostinę, suteikiti greitą, patogų ir pigų susisiekimą.
Buvo ir daugiau kalbų, linkėjimų pasidžiaugiant, kad Kaune įvestas kultūriškesnis susisiekimas, nes „konkė svilino akis” kaipo atgyventas transportas.
Taip pat buvo išdėstyti ir bendrovės planai:
AUTO bendrovė pirmiausiai paleis 12 autobusų (su atsarga, viso – 14), kurie važiuos šiais maršrutais: „Rotušė – geležinkelio stotis” su dviem stotelėm; „Paštas – Panemunė” – trys stotelės; „Įgulos bažnyčia – Žaliasis kalnas ” – dvi stotelės.
Toliau buvo suplanuota atidaryti maršrutus į Aleksotą ir Slabadą. Buvo suplanuota, kad autobusai važiuos ne tik Laisvės alėja, bet taip pat Donelaičio ir Kęstučio gatvėmis.
Už vieno sustojimo pravažiavimą buvo numatyta 25 centų bilieto kaina.
Organizuodama savo veiklą, bendrovė įsigijo Gedimino gatvėje Nr. 34 nuosavus namus ir sklypą, kuriame buvo suplanuota pastatyti garažą ir dirbtuves.
Bendrovės administracijoje atidarymo dieną dirbo 9 asmenys. Visas įrengimas apibūdinto susisiekimo pareikalavo apie 820 000 Lt. kapitalo…
Pagal to meto spaudą parengė Kęstutis Pletkus