„Regitra“ dalijasi elektroninių paslaugų plėtros patirtimi

rugsėjo 15 04:16 2016 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

kompJau kuris laikas pardavus automobilį nebūtina vykti į „Regitros“ klientų aptarnavimo padalinį jo išregistruoti. Tai galima atlikti svetainėje regitra.lt ir per Elektroninius valdžios vartus, prisijungus prie elektroninės transporto priemonių registravimo sistemos, pardavėjui patogiu laiku.  

 

Per platformą „eKETRIS“ „Regitra“ siūlo klientams ne tik išregistruoti, bet ir įregistruoti transporto priemonę, sustabdyti ar pratęsti jos dalyvavimą eisme, gauti naują registracijos dokumentą vietoje prarasto ar sugadinto, rezervuoti norimus valstybinius numerius, taip pat siūloma pagalba verslui naudojant prekybinius registracijos numerius.

Pagrindinė sistemos paslauga, kuria dažniausiai pasinaudoja klientai – transporto priemonės perregistravimas, kuri patvirtina, kad senasis transporto priemonės savininkas visas prievoles valstybei įvykdė, ir kitam asmeniui perėjusi transporto priemonė gali dalyvauti eisme. Šia paslauga internete pasinaudojo apie 75 tūkst. klientų per metus.

Šias paslaugas planuojama plėsti: bus galima užsisakyti registracijos dokumento pristatymą, planuojama skaitmenizuoti naujų bei anksčiau užsienyje registruotų transporto priemonių įregistravimą.

Elektroninių transporto priemonių registravimo paslaugų galimybių studija buvo atlikta 2007 m., vėliau startavo projektas „Autotransporto priemonių registravimo paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę“. Gavus Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinę paramą, įsibėgėjo ir e. paslaugų plėtra.

 

Regitros informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka