Per karantiną „Rīgas satiksme“ darbo dienomis kasdien papildomai į maršrutus išleidžia 50 transporto priemonių. Viešojo transporto operatorius taip pat nuolat stebi situaciją ir operatyviai reaguoja į pasikeitimus.
„Rigas satiksme“ taip pat nuolat seka keleivių kiekį transporto priemonių salonuose. Automatinė keleivių skaičiavimo sistema praneša „Rigas satiksme“ specialistams, jei žmonių salone per daug, dispečeriai tuoj pat reaguoja, skirdami papildomas transporto priemones maršrutui aptarnauti.
Centrinė įmonės dispečerinė dirba 24 valandas per parą, 7 paras per savaitę. Pamainoje dirba 6 specialistai – vienas vyresnysis ir penki centriniai dispečeriai. Naktį darbe lieka trys darbuotojai. Nors viešasis transportas tuo metu nevažinėja, tikrinami tramvajų bėgiai, troleibusų kontaktiniai tinklai, depe vyksta remonto, valymo darbai ir panašiai. Šiems darbams atlikti būtina operatyvi pagalba.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka