Rokiškėnai susipažino su naujais Panevėžio autobusų parko eksploatuojamais autobusais

spalio 06 04:32 2016 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

apie-rokisken10Rokiškio rajono savivaldybės atstovų delegacija apsilankė Panevėžio autobusų parke, kur iš arti susipažino su panevėžiečių eksploatuojamais „Otokar“ bei „Isuzu“ autobusais.

 

 

 

 

„Suprantame, kad keleiviams reikia naujų, modernių, patogių autobusų. Vieną naują „Isuzu“ Rokiškio autobusų parkas jau įsigijo. Norėtume autobusų parką atnaujinti dar labiau“, – sako Rokiškio rajono savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojas Rimantas Velykis.

Pasak Rokiškio autobusų parko direktoriaus Valentino Repčio, pastaruoju metu keleivių tarpmiesčio autobusuose šiek tiek padaugėjo. „Žmonės nori komforto. Jiems nebepasiūlysi senų, aplūžusių autobusų. Todėl pastaruoju metu svarstome apie galimybę įsigyti daugiau naujų transporto priemonių“.

Panevėžyje rokiškėnai apžiūrėjo „Otokar Mega“ bei neseniai įsigytą „Isuzu Visigo“.

„Pastaruoju metu nebeperkame nenaujų tarpmiesčio ir priemiesčio vežimams skirtų autobusų. Pabandėme naujus, grįžti prie pavažinėtų nebesinori. Ir ateityje žadame pirkti tik naujus tarpmiesčio vežimams skirtus autobusus“, – sako Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.

Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas eksploatuoja dvylika naujų „Otokar Mega“ bei vieną „Isuzu Visigo“. Tai – daugiau nei trečdalis visų panevėžiečių turimų tolimajam susisiekimui skirtų transporto priemonių.

„Visi mūsų turimi autobusai – geri. Tik pradėjęs vežti keleivius naujomis transporto priemonėmis supranti, kiek jos leidžia sutaupyti. Vidutinės klasės autobusai naudoja kur kas mažiau degalų, taigi jie. Šimtui kilometrų nuvažiuoti, lyginant su didžiaisiais autobusais, sutaupome maždaug 10 litrų degalų. Taigi iš sutaupytų lėšų lieka pinigų ir lizingo įmokoms mokėti“, – teigia R. Petukauskas.

Jo teigimu, vienas autobusas per dieną nuvažiuoja apie 400 kilometrų. Pakeitę didįjį autobusą vidutinės klasės transporto priemone, panevėžiečiai sutaupo apie 10 tūkst. eurų per metus. Mažiau išlaidų ir autobusų remontui.

Pirmuosius „Otokar Mega“ panevėžiečiai įsigijo dar 2013-ųjų pabaigoje. Kai kurie iš jų jau nuvažiavo apie pusę milijono kilometrų. „Iš pradžių būta įvairių „vaikiškų“ ligų. Tačiau ilgiau remonto dirbtuvėse nė vienas iš naujų autobusų nestovėjo. Puiku ir tai, kad gamintojai visada atsižvelgia į mūsų pastabas ar pageidavimus, ištaisydami visus trūkumus“, – kalba R. Petukauskas.

R. Petukauskas patenkintas ir patikimais „Otokar“ ir „Isuzu“ montuojamais agregatais. Panevėžiečiai jau turi patirties eksploatuodami autobusus su „Cummins“ varikliais, įsigijo šių variklių diagnostikos įrangą.

Rokiškėnai turėjo progos ne tik apžiūrėti panevėžiečių autobusus, bet ir pavažinėti jais, susipažinti su variklio skyriumi, agregatais. „Kokias transporto priemones įsigysime, parodys laikas. Atsižvelgsime ir į savo finansines galimybes. Tačiau susipažinti su Panevėžio autobusų parko patirtimi, išgirsti jų nuomonę apie naujas transporto priemones, buvo labai įdomu“, – sako R. Velykis.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

 

  • apie-rokisken5
  • apie-rokisken6
  • apie-rokisken7
  • apie-rokisken8
  • apie-rokisken9
  • apie-rokisken2
  • apie-rokisken3
  • apie-rokisken4
  • apie-rokisken
  • apie-rokisken1