„Setra” autobusai – JAV rinkoje

15 kovo 05:13 2017 Spausdinti straipsnį Istorija Lankytojai

JAV mieste Sen Luise vykusioje autobusų parodoje „Expo Bus“ Vokietijos „Setra“ gamintojai pristatė ekskliuzyvinį modelį „S 417 TC”. Autobuse sumontuoti priešrūkiniai žibintai, pakeista priekinė dalis.

 

Triašio autobuso ilgis – 13,7 m, jame sumontuotos komfortiškos „Voyage Ambassador” sėdynės su tritaškiais saugos diržais. Be to, autobuse yra visos moderniausios saugumo sistemos, o variklis  „Mercedes OM 471LA” atitinka JAV galiojančius EPa-10 standartus.

Pirmieji „Setra” autobusai JAV pasirodė dar prieš šešias dešimtis metų. 1956-aisiais kompanija „Continental Trailways” kreipėsi į „Kässbohrer“, prašydama pagaminti tarpmiesčio vežimams skirtų autobusų. JAV rinkai skirtas „Golden Eagle“ nelabai primena Europai skirtų autobusų. Tačiau visi pagaminti naudojant vokiečių sukurtą technologiją.

Pirmiausia į JAV pristatyti 54 autobusai, kuriuose sumontuoti MAN dyzeliniai varikliai, automatinės ZF pavarų dėžės. Po to surinkti dar keturi sudvejinti „Auksiniai ereliai“. Keturašių autobusų aukštis – 3,8 m, ilgis – 18,3 m. Juose sumontuoti „Rolls-Royce“ varikliai.

Iš viso buvo užsakyta 200 triašių 12,2 m ilgio autobusų. Antroji partija vadinosi „Silver Eagle“. Nuo 1961-ųjų šiuos „Eagle“ pavadintus autobusus pradėta surinkinėti JAV, Teksase. Amerikoje gaminamų autobusų išorė buvo šiek tiek kitokia, montuoti ir vietos gamintojų agregatai: „Detroit Diesel“ variklis ir „Allison“ pavarų dėžė.

Tuo pat metu „Setra“ vis pasirodydavo JAV rinkoje, pristatydama adaptuotus modelius. Nuo 1993-iųjų JAV parduota apie 800 „Setra-S217“. Po to juos keitė trečiosios, vėliau – ketvirtosios kartos „Setra“ autobusai.

Pagal „Gruzoviki ir avtobusy“

Organizatorių nuotraukos

  • apie-setr1
  • apie-setr2
  • apie-setr3
  • apie-setr4
  • apie-setr