JAV mieste Sen Luise vykusioje autobusų parodoje „Expo Bus“ Vokietijos „Setra“ gamintojai pristatė ekskliuzyvinį modelį „S 417 TC”. Autobuse sumontuoti priešrūkiniai žibintai, pakeista priekinė dalis.
Triašio autobuso ilgis – 13,7 m, jame sumontuotos komfortiškos „Voyage Ambassador” sėdynės su tritaškiais saugos diržais. Be to, autobuse yra visos moderniausios saugumo sistemos, o variklis „Mercedes OM 471LA” atitinka JAV galiojančius EPa-10 standartus.
Pirmieji „Setra” autobusai JAV pasirodė dar prieš šešias dešimtis metų. 1956-aisiais kompanija „Continental Trailways” kreipėsi į „Kässbohrer“, prašydama pagaminti tarpmiesčio vežimams skirtų autobusų. JAV rinkai skirtas „Golden Eagle“ nelabai primena Europai skirtų autobusų. Tačiau visi pagaminti naudojant vokiečių sukurtą technologiją.
Pirmiausia į JAV pristatyti 54 autobusai, kuriuose sumontuoti MAN dyzeliniai varikliai, automatinės ZF pavarų dėžės. Po to surinkti dar keturi sudvejinti „Auksiniai ereliai“. Keturašių autobusų aukštis – 3,8 m, ilgis – 18,3 m. Juose sumontuoti „Rolls-Royce“ varikliai.
Iš viso buvo užsakyta 200 triašių 12,2 m ilgio autobusų. Antroji partija vadinosi „Silver Eagle“. Nuo 1961-ųjų šiuos „Eagle“ pavadintus autobusus pradėta surinkinėti JAV, Teksase. Amerikoje gaminamų autobusų išorė buvo šiek tiek kitokia, montuoti ir vietos gamintojų agregatai: „Detroit Diesel“ variklis ir „Allison“ pavarų dėžė.
Tuo pat metu „Setra“ vis pasirodydavo JAV rinkoje, pristatydama adaptuotus modelius. Nuo 1993-iųjų JAV parduota apie 800 „Setra-S217“. Po to juos keitė trečiosios, vėliau – ketvirtosios kartos „Setra“ autobusai.
Pagal „Gruzoviki ir avtobusy“
Organizatorių nuotraukos