Naujoji programėlė yra anksčiau šiemet pristatytos naujos „LTG Link“ bilietų pardavimo sistemos dalis. Tai – vienas svarbiausių bendrovės pastarųjų metų projektų, kuriuo siekiama sudaryti keleiviams dar patogesnes sąlygas įsigyti bilietus bei kurti naują keliavimo traukiniais kultūrą.
„LTG Link“ mobiliąją programėlę šiandien jau gali atsisiųsti „Android“ sistemos naudotojai, o per birželį bendrovė planuoja pristatyti ir „iOS“ sistemai skirtą jos versiją.
„Kviečiame rinktis bene žaliausią susisiekimo priemonę – traukinį, ir siekiame nuolat gerinti mūsų klientų kelionės patirtį. Pristatome itin lauktą naujieną – mobiliąją programėlę. Naudojantis programėle įsigyti bilietus suplanuotai kelionei bus galima dar greičiau ir patogiau. Esame tikri, kad jos privalumus pajus ir įvertins visi keliautojai“, – sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Asmeninę paskyrą mobiliojoje programėlėje susikūrę keleiviai joje galės laikyti įsigytus bilietus, matyti duomenis apie savo keliones, telefone gauti operatyvius pranešimus apie svarbius kelionės pokyčius.
Kelionių palydovams klientai bilietus galės pateikti net keliais skirtingais būdais: programėlėje, „mobiliojoje piniginėje“ ar net išmaniajame laikrodyje. Programėlėje, kaip ir naujoje bendrovės svetainėje, bus galima patogiai ir savarankiškai keisti ar grąžinti bilietus, įsigyti papildomų paslaugų. Joje taip pat veiks gyvo pokalbio funkcija, leidžianti tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais.
Mobiliąją programėlę, kaip ir visą naują bilietų pardavimo sistemą, įdiegė estų bendrovė „Turnit“. Telefonams, veikiantiems su „Android“ operacine sistema, ją jau galima atsisiųsti iš „Google Play“ parduotuvės.
„LTG Link“ yra „Lietuvos geležinkelių“ grupės dalis, nuo 2019 m. rugsėjo veikianti kaip atskira bendrovė. Įmonės pagrindinė veikla – keleivių vežimas traukiniais Lietuvoje ir užsienyje. Iki COVID-19 pandemijos „LTG Link“ keleivių skaičius nuosekliai augo, o 2019-aisiais keliones traukiniais rinkosi rekordinis skaičius žmonių – net 5,5 mln. Nors pandemija 2020-2021 m. sumažino keliautojų srautus, visos jos metu bendrovė sėkmingai užtikrino būtinąjį tarpmiestinį transportą šalyje. 2021 m. bendrovė pervežė daugiau kaip 4,1 mln. keleivių.
Susisiekimo ministerijos informacija
Linos Jakubauskienės nuotrauka