Keleivių vežimo traukiniais bendrovė „LTG Link“ pristatė naują bilietų pardavimo sistemą. Bene ryškiausias pokytis laukia traukinių bilietus internetu perkančių žmonių – nuo šiol patogiau suplanuoti kelionę ir pasiekti visą reikiamą informaciją bus galima naujoje bendrovės svetainėje www.LTGLink.lt.
Naujoje svetainėje daugiau informacijos bus teikiama apie kiekvieną maršrutą ar jo pokyčius, klientai matys visas maršruto stoteles, kursuojančio traukinio parametrus, jame teikiamas paslaugas. Kilus klausimams svetainės lankytojai galės pasinaudoti gyvo pokalbio įskiepiu ir tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais. Dar daugiau privalumų lauks traukinių kelionių entuziastų grupių – nuo šiol 10 proc. nuolaida bus taikoma trims keliaujantiems žmonėms, o didesnės nei 20 asmenų grupės galės pasinaudoti dar patrauklesniais pasiūlymais.
„Ši bilietų sistema reikšmingai prisidės prie naujos keliavimo traukiniais kultūros kūrimo bei skatinimo rinktis bene žaliausią transporto priemonę – traukinį. Pokyčiai palies tiek keleivius, tiek įmonės darbuotojus, kurie klientus aptarnaus naujais įrenginiais – taip bilietai ir paslaugos bus parduodamos greičiau, o aktuali informacija suteikiama patogiau. Netrukus planuojame pristatyti ir naują LTG Link mobiliąją programėlę“, – teigia „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Nuo kovo 30 d. naujoje svetainėje lankytojai galės greičiau ir patogiau pirkti ar grąžinti bilietus, įsigyti papildomas paslaugas, išsirašyti sąskaitą faktūrą. Klientams atsiras galimybė internetu ar kasose nupirktiems bilietams pakeisti kelionės datą ar laiką, o taip pat papildomai įsigyti ar atsisakyti paslaugų. Visus šiuos pokyčius bus leidžiama atlikti iki kelionės likus ne mažiau kaip 4 valandoms. Nusprendus grąžinti internetu įsigytą bilietą, lėšos už jį į kliento sąskaitą grįš per vieną dieną.
Individualius poreikius turintys asmenys nuo šiol galės naudotis pagerintais ir jiems pritaikytais skaitymo funkcionalumais, savarankiškai įsigyti bilietus su papildoma erdve vežimėliams ar šunims vedliams bei pasinaudoti kitais bilieto įsigijimą ir kelionės planavimą paprastinančiais sprendimais.
Naujoje svetainėje bus teikiama daugiau informacijos apie persėdimo jungtis, tad derinti skirtingus reisus bus paprasčiau. Pagreitės terminuotų bilietų aktyvavimas – jie įsigalios dar tą pačią dieną. Kontaktinę informaciją pateikę klientai taip pat patogiau bus informuojami apie galimus kelionės pokyčius trumposiomis žinutėmis ar elektroniniu paštu.
„Esame dėkingi „LTG Link“ už galimybę įdiegti šiuolaikišką ir intuityvią bilietų pardavimo sistemą, kurią kūrėme vadovaudamiesi sukaupta tarptautine patirtimi ir Europoje vyraujančiomis darnų judumą skatinančiomis tendencijomis. Bendrovės tokio masto pokyčius įgyvendina kartą per dešimtmetį, todėl džiaugiamės, kad „LTG Link“ klientai bus vieni pirmųjų, kurie galės pasinaudoti naujausius sprendimus rinkoje. Šią sistemą ir toliau nuosekliai vystysime diegdami papildomas funkcijas bei pritaikydami ją prie ateities poreikių“, – teigia „Turnit“ vadovas Ülo Säre.
Sistemą įdiegusi estų bendrovė „Turnit“ yra viena iš Europos viešojo transporto sektoriaus bilietų sistemų tiekėjų lyderių. Jos sukurtomis sistemomis naudojasi daugiau kaip 50 keleivių vežimo operatorių Europoje ir Šiaurės Amerikoje. Šį mėnesį kompanija pasirašė naujos integruotos bilietų sistemos versijos diegimo sutartį Švedijoje. Planuojama, kad šis projektas artimiausiais metais sujungs didžiąją dalį Švedijos transporto jungčių į vieningą platformą ir klientams pasiūlys išties multimodalinių kelionių patirtį tarpmiestiniais traukiniais, autobusais ir miesto transportu.
„LTG Link“ yra „Lietuvos geležinkelių“ grupės dalis, nuo 2019 m. rugsėjo veikianti kaip atskira bendrovė. Įmonės pagrindinė veikla – keleivių vežimas traukiniais Lietuvoje ir užsienyje. Iki COVID-19 pandemijos „LTG Link“ keleivių skaičius nuosekliai augo, o 2019-aisiais keliones traukiniais rinkosi rekordinis skaičius žmonių – net 5,5 mln. Nors pandemija 2020-2021 m. sumažino keliautojų srautus, visos jos metu bendrovė sėkmingai užtikrino būtinąjį tarpmiestinį transportą šalyje. 2021 m. bendrovė pervežė daugiau kaip 4,1 mln. keleivių.
Susisiekimo ministerijos informacija
Linos Jakubauskienės nuotrauka