Varžybų trasoje paaiškėjo geriausieji

03 liepos 04:42 2010 Spausdinti straipsnį Naujienos

Du kartus per metus

Geras vairuotojasprivalo turėti daugybę gerų savybių: būti dėmesingas, psichiškai stabilus, atsargus, pastabus ir t. t. Be to, jis turi būti patyręs ir suvaldyti autobusą net ekstremaliose situacijose. Todėl UAB „Vilniaus autobusai“ savo vairuotojų meistriškumą tikrina du kartus per metus. Vienerios varžybos vyksta žiemą, prieš Vasario 16-ąją, jos skiriamos Lietuvos Nepriklausomybės dienai paminėti. Vasaros varžybos vyksta prieš liepos 6-ąją ir skiriamos Mindaugo karūnavimo dienai.

Prieš stodami į varžybų trasą, vairuotojai būtinai pasitikrina Kelių eismo taisyklių žinias. Tik geriausieji įgyja teisę dalyvauti finaliniame etape. Šiemet tokių, kurie nepadarė klaidų atlikdami KET testus ar padarė jų vos po vieną, buvo dešimt. Jie ir varžėsi slalomo trasoje.

Vairuotojų meistriškumo varžyboms „Vilniaus autobusų“ teritorijoje parengta tradicinė trasa, tačiau ja pirmąsyk vairuotojai turėjo pravažiuoti pailgintu 18 metrų autobusu. „Manome, kad užduotis reikia sunkinti – geras vairuotojas privalo mokėti vairuoti bet kurį autobusą“, – sako „Vilniaus autobusų“ Transporto skyriaus viršininkas Alfredas Mocka.

Varžybų dalyviai privalėjo pravažiuoti slalomo atkarpa, pastatyti atbulą autobusą improvizuotoje stotelėje, išvingiuoti aštuoniuke, sustabdyti autobusą tiesiai ties nubrėžta linija ir pan. „Trasą visada stengiamės parengti taip, kad vairuotojams nereikėtų lėkti, staigiai stabdyti ar „statyti“ autobusą ant dviejų ratų. Autobuso vairuotojas privalo vairuoti saugiai, jo užduotis – užtikrinti keleiviams komfortišką važiavimą“, -teigia UAB „Vilniaus autobusai“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

Trasą sėkmingiausiai įveikė ir generalinio direktoriaus įsteigtą taurę laimėjo Audrius Šulinskas. Antras liko Vitalij Berezovskij, trečias – Renatas Kandrotas. Geriausi vairuotojai apdovanoti garbės raštais.

Varžybose šįkart dalyvavo ir dvi moterys – geriausiai tarp jų pasirodė Dainė Ribokienė, užėmusi septintąją vietą.

Varžėsi ir vairuotojai sargai

Jaune pirm1sykdrauge su vairuotojais rungėsi ir vairuotojai sargai, kurių funkcija – prižiūrėti autobusus parko teritorijoje bei teikti techninę pagalbą kelyje.

Varžybose startavo keturios vairuotojų sargų komandos, kurias sudarė po du žmones. Dalyviai privalėjo sumontuoti techninės pagalbos automobilio vežimėlį, užkelti ant jo autobusą bei pravažiuoti nurodyta trasa. „Sunkiausia varžybų dalyviams sekėsi surinkti buksyravimo mechanizmą bei prikabinti prie jo autobusą – tam reikia nemažai fizinės jėgos bei sumanumo“, – užduotį komentavo A. Mocka. Tačiau visos varžybose dalyvavusios komandos su užduotimi susidorojo sėkmingai.

Geriausiai šioje rungtyje pasirodė Valerij Gulbinovič ir Jan Kučko, užduotį atlikę per 15 minučių. Antroje vietoje liko Adolfas Subatovičius ir Anton Narkevič. Jų laikas – 15,57 min. Trečiąją vietą užėmė Tadeuš Lavinskij ir Boleslav Stefanovič, sugaišę 16,36 min. Pirmųjų vietų nugalėtojai taip pat apdovanoti Generalinio direktoriaus įsteigta taure bei garbės raštais.

Lina Jakubauskienė

Autorės ir Evaldo Sidikerskio nuotraukos

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.