Vakar, kovo 29 d., kadenciją baigianti Vilniaus miesto savivaldybės taryba tarp kitų svarstė ir klausimą „Dėl pritarimo vežėjų parinkimo keleivių vežimo paslaugoms teikti vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Vilniaus miesto ir gretimų savivaldybių teritorijose pirkimams viešo konkurso būdu“.
Pasak Vilniaus miesto mero Remigijaus Šimašiaus, klausimui pritarė net penki komitetai.
Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas Gintautas Macijauskas pristatė būsimąją pertvarką, kalbėjo apie tai, kodėl konkursai bus skelbiami, pristatė dokumentus, kuriais grindžiamas veiksmas, priminė miestiečių lūkesčius dėl viešojo transporto, kas šioje srityje yra negerai dabar.
Pasak G. Macijausko, „Vilniaus viešasis transportas“ toliau veš keleivius 39 maršrutais: penkiais greitaisiais autobusų, 15 troleibusų ir 19 pagrindinių ir privežamųjų autobusų maršrutų.
G. Macijauskas priminė, jog šiuo metu Vilniuje dirba trys vežėjai – „Vilniaus viešasis transportas“, Transrevis ir „Kautra“. „Trenservis“ sutartis baigiasi 2024 m. pradžioje, pasak G. Macijausko, jų dabartiniai vežami kilometrai taip pat bus konkursuojami. Šiuo metu „Transervis“ veža keleivius 23 paprastais ir vienu greituoju 4 G maršrutu.
Iš viso sudėlioti 6 maršrutų paketai, penkiems jų konkursai būtų skelbiami šiemet, vienam – 2024 gale ar 2025 m.
Tarybos narys Vydūnas Sadauskas stebėjosi, kad klausimas teikiamas baigiančiai kadenciją tarybai, anot jo, tai turėtų spręsti naujai išrinkta Vilniaus miesto savivaldybės taryba.
Plačiau apie reformą – posėdžio vaizdo įraše: https://youtu.be/h6_N5ITGEHs?t=4047 ((nuo 01:07:27)
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka