„Solaris Bus & Coach“ jau pristatė tris pirmuosius užsakytuosius troleibusus iš dešimties Italijos „TEP Parma“ (Italija) įmonei. Juose sumontuotos pakankamai talpios baterijos, kad transporto priemonė dalį maršruto atkarpos įveiktų neprisijungusi prie laidų. Dar septyni „Solaris Trollino“ atvyks į miestą iki 2021-ųjų vidurio.
„Solaris Trollino 18“ užsakė ir Rumunijos Brasovo savivaldybė. Sandorio suma – 19 mln. eurų. Dalį lėšų finansuos ES fondai.
Troleibusai kai kuriuose maršrutuose keis dyzelinius autobusus. ES finansuojamo projekto tikslas – sumažinti teršalų išmetimą miesto centre. „Trollino 18“ yra visiškai netaršios ir tylios transporto priemonės. „Brasov“ užsakomuose modeliuose bus sumontuotas 240 kW elektros variklis, taip pat baterijos, suteiksiančios galimybę įveikti tam tikrą maršruto atstumą be jungties su laidais. Jiems nutrūkus ar kilus kitiems nesklandumams, troleibusai nesustos.
18 metrų ilgio „Trollino“ galės vežti iki 133 keleivių, salone – 41 sėdima vieta.
Parmos miesto užsakytose transporto priemonėse montuojamas centrinis traukos variklis ir 45 kWh galios traukos akumuliatoriai bei aušinimo sistema. Visa tai leis transporto priemonėms įveikti ilgesnį atstumą neprisijungus prie laidų. Keleivių patogumui – kondicionavimo bei keleivių informavimo sistema. Iš viso vienu metu 12 m ilgio troleibusais galės važiuoti beveik 80 keleivių, yra 24 sėdimos vietos.
eBus.lt
Gamintojų nuotrauka