„Busworld Europe 2015” – elektrinis „Volvo”

18 lapkričio 05:25 2015 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

busw-volvoElektrinis „Volvo 7900“ – jau ne naujiena Lietuvos keleivių vežėjams. Tie, kurie birželį lankėsi Švedijos mieste Gioteburge, kur atidarytas pirmasis elektrinių autobusų maršrutas, su šiomis transporto priemonėmis turėjo galimybės susipažinti iš arčiau.

 

 

„Volvo 7900“ – pirmasis serijiniu būdu gaminamas „Volvo Bus“ elektrinis autobusas. Baterijos įkraunamos galinėse stotelėse, naudojant pantografus. Be to, energija kaupiama ir transporto priemonę stabdant.

Autobuso įkrovimo procesas trunka vos šešias minutes, vieną kartą įkrautas autobusas gali nuvažiuoti dešimt kilometrų. Autobusas važiuoja tyliai, jis visai neteršia aplinkos. „Volvo“ gamintojai siūlo ir dvylikos metrų ilgio elektrinius „Volvo 7900“.

Elektrinis autobusas papildė naują elektrinių „Volvo“ seriją, į kurią įeina elektrinis „Volvo 7900“, elektrinis hibridas „Volvo 7900“ ir hibridas „Volvo 7900“. Nuo 2010-ųjų „Volvo Bus“ ju pardavė daugiau kaip 2 200 šios serijos autobusų.

Dar viena „Volvo“ pateikta naujovė – „Volvo Dynamic Steering“ (VDS) sistema. Ji kompanijos gaminamuose sunkvežimiuose jau naudojama nuo 2013-ųjų, dabar pradėta montuoti ir autobusuose. VDS – tai stabilizavimo sistema, kuri kompensuoja kelių nelygumus, mažina vibraciją salone. Važiuojant nedideliu greičiu, vairo inercija sumažinta 75 proc., tai supaprastina manevravimą atbuline eiga. Be to, vairuotojui lengviau sukioti vairą – jis pats automatiškai grįžta į pirminę padėtį. Ši sistema pagerina vairuotojo darbo sąlygas, taip pat padidina keleivių saugumą.

Be to, Kortrijke pristatytas ir sudvejintas hibridinis „Volvo 7900″.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

  • busw-volvo2
  • busw-volvo1
  • busw-volvo3
  • busw-volvo