Dyzeliniai ir elektriniai autobusai. Kuriems prioritetą teikia vokiečiai?

29 lapkričio 05:25 2018 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

2011-ųjų spalį Belgijos mieste Kortrijke vykusioje „Busworld Europe“ parodoje buvo pristatyti pirmieji elektriniai autobusai. Tuomet atrodė, kad jie greitai išstums iš miestų gatvių savo dyzelinius brolius. Tačiau eina metai, o esminio elektrinių autobusų proveržio kol kas nėra. 

 

 

 

 

 

Nors ne vieno Vokietijos miesto keleivių vežėjai užsisakė po keletą elektrinių autobusų, tačiau vis dar dideliais kiekiais perkami ir dyzeliniai. Štai į Berlyno gatves netrukus išvažiuos 950 dyzelinių „Mercedes-Benz Citaro“, iš jų 350 standartinių 12 m ilgio ir 600 sudvejintų 18 m ilgio. Visų varikliai atitinka griežčiausius ekologinius Euro 6 standartų reikalavimus.

Berlyno viešojo transporto kompanija BVG įsigis ir elektrinių autobusų. Iš jų 15 „Mercedes-Benz eCitaro“ bei tiek pat „Solaris Urbino“.

Tiesa, elektrinių „Mercedes-Benz eCitaro“ užsisakė Hamburgo vežėjai. Kaip praneša vietos viešojo transporto kompanijos „Verkehrsbetrieb Hamburger Hochbahn“ atstovai, iš viso bus nupirkta 20 autobusų. Tai – kol kas didžiausias elektrinių „Mercedes-Benz“ autobusų užsakymas.

eBus.lt

Linos Jakubauskienės nuotrauka