„Ikarus 270“ – autobuso su kupra istorija

rugpjūčio 28 05:36 2021 Spausdinti straipsnį Lankytojai Muziejus

1975-aisiais vykusioje tarptautinėje parodoje Budapešte „Ikarus“ pademonstravo specialiai renginiui sukurtą „Ikarus 270“ prototipą, išsiskyrusį iš kitų originaliu dizainu.

Salone, be 40 sėdynių, buvo sumontuota rūbinė, kriauklė rankoms plauti, virtuvėlė ir šaldytuvas. Sėdynės – kelių padėčių, reguliuojamos ir su sumontuotais saugos diržais.

12 m ilgio autobusas svėrė 11,2 tonos, o su keleiviais – iki 16 tonų. Variklis – 220 AG, jis buvo montuojamas galinėje autobuso dalyje, po grindimis.

Keleivių salonas buvo 200 mm aukščiau nei vairuotojo kabina, todėl autobuse buvo praktiškai du priekiniai stiklai.

Dar viena kupra buvo autobuso gale – ten buvo montuotas kondicionierius ir grotelės oro cirkuliavimui.

Autobuso priekinė pakaba – nepriklausoma, stabdžiai – pneumatiniai, pavarų dėžė – mechaninė, penkių pakopų, vairas – su hidrostiprintuvu.

eBus.lt

Nuotraukos – iš archyvų

  • 270-3
  • 270-1
  • 270-2
  • 270-4
  • 270