Pasak projekto „Electromobility“ atstovų, „Irizar i2e“, kurio baterijos įkraunamos per penkias valandas naktį, dieną gali važiuoti 14-16 valandų, arba 200-250 kilometrų.
Autobuse sumontuota JEMA hibridinė baterijų ir superkondensatorių sistema padeda taupyti energiją. Superkondensatoriai pagaminti Šveicarijoje. Baterijos – natrio nikelio, jų galia – 376 kW, nominli įtampa – 600/650 V. Pasak gamintojų, tokios baterijos yra pigesnės ir taupesnės nei įprastos ličio jonų.
Autobuse sumontuotas „DB2016 Siemens“ elektrinis variklis, sukurtas specialiai „Irizar“. Jis 15 proc. galingesnis nei įprastinis; jo galia – 180 kW, esant sukimo momentui 1 400 Nm.
Autobuso kėbulas pagamintas iš aliuminio, taigi lengvesnis. Tokiu būdu kompensuojamas baterijų svoris. Stogas sutvirtintas, kadangi jis turi išlaikyti 3,5 tonas sveriančius įrenginius, tarp jų – baterijas bei kondicionierius.
Autobusui gamintojai suteikia 12 metų garantiją. Jo patikimumas buvo išbandytas IDIADA imitatoriuje. „Irizar i2e“ – pirmasis miesto autobusas, atitinkantis EEK R66.01 stabilumo reikalavimus.
eBus.lt
Gamintojų nuotrauka
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.