Spalio 31-ąją Jonavoje pristatytas dar vienas Turkijoje pagamintas „Otokar Navigo 185 T“. Tai – jau trečias jonaviškių įsigytas turkiškas autobusas. Pirmieji du pristatyti praėjusių metų lapkričio pradžioje.
„Metus eksploatavę du „Otokar”, spėjome įsitikinti jų patikimumu bei ekonomiškumu. Todėl džiaugiamės galėdami pateikti jonaviškiams ir dar vieną naują, modernią transporto priemonę”, – sako bendrovės „Jonavos autobusai“ direktorius Edmundas Mulokas.
Naujomis transporto priemonėmis džiaugėsi ir rajono meras Mindaugas Sinkevičius. „Malonu, kad po miestą važinės nauji, gražūs autobusai, kurie pakeis techniškai pasenusias ir miesto vaizdą gadinančias senąsias transporto priemones”, – kalbėjo rajono meras.
Įmonės „Jonavos autobusai” stebėtojų tarybos pirmininkė Rita Latviūnienė, pati apsilankiusi „Otokar” gamykloje Turkijoje ir drauge su kolegomis iš arti įsitikinusi jų kokybe, kalbėjo apie jų privalumus, tinkamą kainos bei kokybės santykį bei būtinybę nuolat atnaujinti autobusų parką.
„Nors esame kritikuojami, kad didžiąją dalį parkui skirtų lėšų išleidžiame transporto priemonėms įsigyti, manau, kad lėšos, išleistos šiam tikslui, visada pasiteisina”, – sakė R. Latviūnienė.
E. Mulokas pasidžiaugė ne tik naujų turkiškų autobusų ekonomiškumu, bet ir tinkama jų priežiūra. „Otokar” autobusus prižiūrinti įmonė „BTS Vilnius” savo darbą atlieka itin sąžiningai ir kruopščiai. Todėl iki šiol jokių rimtesnių problemų eksploatuojant turkiškus autobusus nekilo”, – teigė įmonės vadovas.
Pasak „BTS Vilnius” vadovo Jono Žuko, bendrovė visas problemas bei nesklandumus stengiasi spręsti kliento naudai. „Visada atsižvelgiame į klientų pageidavimus, stengiamės dirbti taip, kad problemų jiems kiltų kaip įmanoma mažiau. Neseniai įsigijome techninės pagalbos autobusiuką, kuris bus skirtas prižiūrėti „Otokar” autobusus. Tokiu būdu transporto priemonių nereikės varyti į Vilnių – nedideles problemas galėsime išspręsti vietoje”, – aiškina J. Žukas.
Jonaviškių įsigytojo „Otokar Navigo” ilgis – 7 721 mm. Transporto priemonės salone – 31+1+1 sėdimos vietos.
„Navigo 185 T“ sumontuotas 185 AG „Cummins“ variklis, atitinkantis Euro 5 standartų reikalavimus. Pavarų dėžė – mechaninė, „Eaton“.
Autobuse taip pat sumontuota ASR sistema, retarderis. Vairuotojo šoninis stiklas – šildomas, įrengtas oro kondicionierius vairuotojui bei keleiviams. Sėdynės – atlenkiamos ir stumdomos į šonus su porankiais, rankenomis bei dviejų taškų saugos diržais.
Transporto priemonės priekyje bei šonuose sumontuotos švieslentės, nurodančios autobuso maršrutą.
E. Muloko teigimu, naujasis autobusas veš keleivius įvairiais tiek priemiesčio, tiek tarpmiesčio maršrutais.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.