UAB „Kauno autobusai“ vadovai susitiko su oficialiais „Anadolu Isuzu“ atstovais Baltijos šalyse. „Anadolu Isuzu“ yra vienas iš didžiausių koncernų, Turkijoje gaminančių vidutinio dydžio autobusus ir krovininius automobilius.
Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio, Kaune per artimiausius penkerius metus planuojama atsisakyti pačių seniausių miesto autobusų ir pakeisti juos geros būklės naudotais arba naujais autobusais. Didelis dėmesys bus skiriamas mažesnės talpos autobusams. „Atlikdami keleivių srautų analizę, matome, kad kai kuriais maršrutais važiuoja nedaug keleivių, jiems vežti užtenka mažesnės talpos autobusų, – sako vadovas. – Atsižvelgdami į didėjantį mažųjų autobusų poreikį, svarstome didintų jų skaičių. Tokių autobusų kilometro savikaina yra mažesnė nei įprastinių autobusų, todėl mažą keleivių srautą turinčiuose maršrutuose mažesnės transporto priemonės yra tikslingesnės.“
„Anadolu Isuzu“ atstovas Baltijos šalims Ruslan Andrejev pristatė kauniečiams vežėjams midi klasės keleivinius miesto tipo autobusus. „Citiport“ – 12 m ilgio miesto autobusas, šiuolaikiškas, unikalaus interjero ir eksterjero dizaino, žemagrindis, pritaikytas neįgaliesiems, su įrengtais informaciniais ekranais keleiviams su klausos negalia. Toks autobusas gali vežti iki 103 keleivių. „Citibus“ – 9,5 m ilgio miesto tipo autobusas išsiskiria mažu apsisukimo spinduliu, todėl tinkamas važiuoti tokiomis gatvėmis, kur įprastas autobusas nepravažiuoja. Autobusas su plačiomis durimis ir žemėjimo sistema, kuri leidžia keleiviams patogiai įlipti ir išlipti. Autobuso variklis atitinka Euro 6 emisijos ekologiškumo standartus. „Novociti“ autobusas yra 7,5 m ilgio miesto ar priemiesčio darbštuolis. Autobusas pritaikytas keliauti trumpais maršrutais, jis gali vežti iki 55 keleivių. Jame įdiegta nemažai naujoviškų technologijų, kurios užtikrina ypatingą autobuso manevringumą ir saugumą.
Susitikimo metu kauniečiai siekė išsiaiškinti technines „Isuzu“ autobusų specifikacijas, galimybes, privalumus ir trūkumus. Specialistus domino transporto priemonių konstrukciniai ypatumai, varikliai, kita diegiama įranga. Pasak technikos direktoriaus Kęstučio Derliūno, bendrovės strategija ir atliekami stebėjimai verčia rimtai svarstyti apie transporto priemonių diversikaciją, kuri leidžia sumažinti vežimo kaštus. „Tačiau mums taip pat labai svarbu kokybiškos transporto priemonės, taip pat jų techninio aptarnavimo galimybės, nes įsitikinome, kad laiku atliekama transporto priemonių profilaktinė priežiūra keliskart sumažina jų remonto kaštus, – sakė K.Derliūnas.
„Anadolu Isuzu“ atstovai pažadėjo, kad gegužės mėnesį kauniečiai vežėjai turės galimybę praktiškai išbandyti vieną naujausių autobusų modelių. 12 metrų ilgio keleivinis „Citiport“ autobusas Kauno gatvėmis važinės visą savaitę.
Ramunė Tarandė
UAB „Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistė
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.