„MAN Truck & Bus“ rinkai pasiūlys eBus važiuoklę su NMC ir LFP baterijomis

15 birželio 04:09 2022 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

„MAN Truck & Bus“ ateityje pasaulio rinkai pasiūlys eBus važiuoklę, kuri jau išbandyta praktikoje, daugelyje Europos šalių sėkimingai naudojama autobusuose „Lion’s City E“.  

Pirmieji prototipai bus pristatyti jau 2023 m., o serijinė gamyba turėtų prasidėti 2024 m.

Analitikai tikisi, kad ateinančiais metais elektrinių autobusų paklausa toliau didės. Numatoma, kad iki 2040 m. nulinės emisijos autobusų pardavimas pasaulyje sudarys daugiau nei 80 %. Siekdami patenkinti šį poreikį ir prisidėti prie tvaraus mobilumo, MAN siūlo sprendimus su eBus važiuokle, skirta elektriniams autobusų modeliams.

„eBus“ važiuoklė bus gaminama MAN gamykloje Starachowice mieste Lenkijoje, kur gaminamas ir „Lion’s City E“.

Pirmiausia MAN pasiūlys dviašę eBus važiuoklę, kuri bus tiek žemagrindė, tiek skirta tarpmiesčio autobusams. Taip pat bus tiekiama važiuoklė su vairu kairėje ir dešinėje. Kalbant apie „eBus“ važiuoklės komponentus, MAN remiasi „Lion’s City E“ technologijomis – visų pirma, elektriniu centriniu varikliu ant galinės ašies ir „Volkswagen“ akumuliatorių technologija.

MAN taip pat žengia dar vieną žingsnį baterijų technologijos srityje, siekdama patenkinti kartais labai skirtingus autobusų kompanijų reikalavimus dėl nuvažiuojamo per dieną atstumo, bendros ridos ir išlaidų. Be NMC technologijos (ličio-nikelio-mangano-kobalto akumuliatoriaus), žinomos iš „Lion’s City E“, bus naudojama LFP technologija (ličio-ferofosfato baterija).

„MAN Truck & Bus“ jau pasirašė sutartis su klientais dėl daugiau nei 1000 elektrinių autobusų pristatymo nuo tada, kai „Lion’s City E“ buvo pradėtas pardavinėti.

eBus.lt