Išmiestų gatvių pamažu nykstant nepatogiems ir keleiviams vežti mieste nepritaikytiems maršrutiniams mikroautobusams, bendrovė „Altas komercinis transportas“ siūlo vežėjams žemagrindžius „CityLine“.
Naujovė ne tik Lietuvoje
„Esame pirmieji ne tik Baltijos šalyse, bet ir Rytų Europoje, pateikę užsakovams tokį gaminį. „CityLine“ – mūsų įmonės konstruktorių sukurtas mikroautobusas, skirtas vežti keleivius tiek miestų gatvėmis, tiek netolimais atstumais priemiesčių keliais“, – sako UAB „Altas komercinis transportas“ generalinis direktorius Edvardas Radzevičius.
Mikroautobusas, perdarytas iš „Mercedes-Benz Sprinter“ komercinio automobilio, vienu metu gali vežti nuo 22 iki 25 keleivių. Jame gali būti nuo 14 iki 17 sėdimų vietų. „Mikroautobusas puikiai tiks vežti keleivius dideliuose miestuose privežančiaisiais maršrutais, taip pat siauromis senamiesčio gatvelėmis. Jo apsisukimo spindulys nedidelis, nes ratų bazė maža“, – sako E. Radzevičius.
Pasak jo, „Mercedes-Benz Sprinter“ pasirinktas neatsitiktinai – kaip tik šios transporto priemonės labiausiai patinka Europos šalių užsakovams. „Maždaug 70 proc. mūsų perdaromų mikroautobusų – „Mercedes-Benz“. Tačiau, užsakovams pageidaujant, į žemagrindį galime perdaryti ir „Volkswagen Crafter“ ar „Fiat Ducato“, – aiškina E. Radzevičius.
Lietuvos gamintojų pristatomos transporto priemonės priekinės durys paplatintos, kad pro jas galėtų lengvai įvažiuoti neįgalusis vežimėlyje. Priekyje – viena vieta neįgaliojo vežimėliui pasistatyti. Mikroautobuse taip pat įrengtos elektroninės švieslentės, o visa salono įranga pagaminta iš lengvai valomų bei nuo vandalizmo apsaugotų medžiagų. Transporto priemonėje sumontuota efektyvi šildymo sistema, kondicionierius, stiklo paketai suteikia galimybę keleiviams patogiai jaustis tiek žiemą, tiek ir vasarą.
„CityLine“ gali būti montuojamas 163 ar 190 AG „Mercedes-Benz“ variklis, automatinė arba mechaninė pavarų dėžė. Transporto priemonės ilgis – 7345 arba 7645 mm, aukštis – 2 890 mm, plotis – 1 993 mm. Ratų bazė – 4 325 mm.
„Kiekvieną automobilį gaminame pagal individualų užsakymą. Todėl jame gali būti skirtinga įranga, detalės, nuo kurių priklauso ir transporto priemonės kaina“, – teigia E. Radzevičius.
Nauji – atsiperka
Mažiausia žemagrindžio mikroautobuso kaina – apie 190 tūkst. litų. „Galbūt mūsų siūloma kaina atrodo nemaža, tačiau eksploatuojant naujas automobilis bet kuriuo atveju atsiperka. Visiems „Mercedes-Benz“ mikroautobusams suteikiama trejų metų gamintojo garantija, trejų metų garantiją suteikiame ir mes, perdarytojai“, – aiškina E. Radzevičius.
Pasak jo, mikroautobuso tarnavimo laikas – trumpesnis, todėl pirkti pavažinėtą neapsimoka. „Jei vežėjai įsigyja maždaug dešimties metų senumo mikroautobusą, tai reiškia, kad jis jau baigia savo gyvenimą, o automobilio priežiūra bei remontas kainuos itin brangiai“, – sako E. Radzevičius.
Siūlo alternatyvas
Be dyzelinu varomų transporto priemonių, „Altas komercinis transportas“ gamintojai gali pasiūlyti vežėjams ir suspaustas gamtines dujas naudojančius mikroautobusus.
„Šiuo metu tokios transporto priemonės tampa vis labiau aktualios. Kaip žinia, SGD infrastruktūrą netrukus turės jau devyni šalies autobusų parkai, jiems prireiks ir daugiau SGD autobusų ar mikroautobusų“, – kalba E. Radzevičius. Penki įmonėje perdaryti SGD mikroautobusai „Fiat Ducato“ jau vežioja keleivius sostinės maršrutais. Keletas SGD mikroautobusų iškeliavo į Skandinavijos šalis.
Pasak E. Radzevičiaus, klientui užsakius, „Altas komercinis transportas“ galėtų pateikti ir elektrinį ar hibridinį keleivinį mikroautobusą. Tačiau kol kas alternatyvius degalus naudojančios transporto priemonės yra pernelyg brangios, vežėjai jų įsigyti ryžtasi retokai, dažniausiai tai būna politinis miestų valdžios sprendimas.
Žada naujovių
Didžioji dalis „Altas komercinis transportas“ perdaromų automobilių iškeliauja į užsienį. Pagrindiniai užsakovai – Skandinavijos šalių vežėjai. „Vienas iš didžiausių mūsų privalumų, kuriuos galime pasiūlyti užsakovams – netgi ne mažesnė transporto priemonių kaina, o puiki jų kokybė. Savo klientams įrodėme, kad esame vieni iš geriausių automobilių perdarytojų Europoje. Be to, Šiaurės Europos šalims siūlome geriausiai jų kraštuose važinėti adaptuotas transporto priemones“, – sako E. Radzevičius.
Pasak jo, norėdamas pakliūti į Vakarų Europos rinką, Lietuvos gamintojas privalo būti visa galva aukštesnis už konkurentus. „Dalyvaujame visose įmanomose komercinių automobilių parodose užsienyje. Tik tokiu būdu gali geriausiai prisistatyti užsienio užsakovams, nuolat matydami tuos pačius geros kokybės mikroautobusus jie įsitikina, kad esi ne vienadienis, o pastovus ir patikimas gamintojas“, – kalba E. Radzevičius.
Įsitvirtinę rinkoje kaip patikimi keleivinių mikroautobusų gamintojai, „Altas komercinis transportas“ neketina sustoti vietoje. Artimiausiu metu jie žada pasiūlyti klientams ir daugiau naujovių. Apie tai – jau netrukus eBus.lt puslapyje.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.