Pasitinkant Naujuosius, įprasta apžvelgti praėjusiųjų darbus. Kokie 2023-ieji buvo šalies keleivių vežėjams – klausiame Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidento Gintaro Nakučio.
Mieste vežame naujomis kainomis, jos paskelbtos mūsų puslapyje. Kai kurių rūšių bilietų kainos keitėsi ženkliai, tad taupiems keleiviams verta peržiūrėti tą lentelę ir pakeisti bilietų pirkimo įpročius. Atkreiptume dėmesį į nepakitusias
Kvebeke įsikūręs startuolis „Letenda Inc.“ pristatė pirmąjį elektrinį autobusą, kuris tinkamas važiuoti žiemos sąlygomis Kanadoje.
Susisiekimo paslaugos paskelbė viešąjį pirkimą gauti rinkos konsultaciją dėl Keleivių vežimo paslaugų teikimo vietinio reguliaraus susisisiekimo autobusų maršrutais Vilniaus miesto ir gretimų savivaldybių teritorijose.
Į Rygą jau atvyko visi 35 nauji „Rīgas Satiksme“ elektriniai autobusai. Dauguma jų šiuo metu yra testuojami.
Per artimiausius dvejus metus Lietuvos keleivinio transporto ir vilkikų parkai stipriai atsinaujins. Pagrindinėse šalies arterijose įsikurs sunkiasvorių elektrinių transporto priemonių įkrovimo parkai su 300 didelės ir labai didelės galios įkrovimo
Nuo šiol, informaciją apie autobusų išvykimo laikus, keleivis gali sužinoti bet kuriuo paros metu. Autobusų stoties peronuose yra pakabintas naujas informacinis stendas.
Norėdami užtikrinti paprastesnį ir patogesnį bilieto pasirinkimą tiek retai, tiek nuolat viešuoju transportu besinaudojantiems keleiviams, nuo sausio 8 d. trumpiname parduodamų bilietų rūšių sąrašą – atsisakome nepopuliariausių bilietų.
Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) informuoja, kad nuo 2024 m. sausio 1 d. siekdama užtikrinti tinkamą Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso nuostatų įgyvendinimą, neišduoda vairuotojo liudijimo tiems vežėjams, kurie neatitiks
Naujus metus pasitinkame galėdami pasidžiaugti ilgai lauktų darbų pradžia. Jau 2024 m. sausio 2 d. prasidėjo autobusų stoties ir prekybos paskirties pastato rangos darbai Vilniaus g. 48, Lazdijuose.