Maltoje, kaip buvusioje Didžiosios Britanijos kolonijoje, eismas vyksta kairiąja puse. Ilgą laiką vietos vežėjai įsigydavo tik pavažinėtų transporto priemonių, stengėsi jas eksploatuoti kaip įmanoma ilgiau.
Komercinis automobilis paprastai buvo laikomas įrankiu, skirtu kroviniams pervežti ar kitoms darbinėms funkcijoms atlikti. Tačiau gamintojai vis daugiau dėmesio skiria ne tik šių transporto priemonių funkcionalumui bei praktiškumui, bet ir
Kauno rajono savivaldybėje bus siekiama sukurti ir išplėtoti priemiesčio maršrutų privežamųjų trumpųjų reisų sistemą. Šiam sprendimui pritarė ketvirtadienį posėdžiavusi taryba, patvirtinusi šios sistemos pirmąją pilotinę kryptį Raudondvaris–Kaniūkai. Vėliau, remiantis šiuo
1975-aisiais vykusioje tarptautinėje parodoje Budapešte „Ikarus“ pademonstravo specialiai renginiui sukurtą „Ikarus 270“ prototipą, išsiskyrusį iš kitų originaliu dizainu.
Nuo š. m. rugpjūčio 27 d. (penktadienio) keičiasi Nemenčinės krypties maršrutais vežantis vežėjas. Maršrutais veš UAB „Kautra“.
Palmių aliejaus gavyba yra viena iš pagrindinių atogrąžų miškų kirtimo priežasčių pasaulyje. Dažniausiai palmių giraitės yra sodinamos išnaikintuose atogrąžų miškų plotuose. Beveik pusė Europos Sąjungos valstybių, siekdamos mažinti neigiamą poveikį
Naujas tyrimas atskleidė, kad Vokietijoje keleiviai ir toliau, nepaisant sušvelnėjusių Covid-19 pandemijos apribojimų, persėda iš viešojo transporto į nuosavus automobilius. Tendencijų, kad kas nors artimiausiu metu keisis, kol kas nematyti.
Rugpjūčio 24 d. Lietuvos keleivių vežimo asociacija sukvietė savo narius pasitarti dėl Galimybių paso viešajame transporte. Taip pat aptartas Profesinės kompetencijos egzaminavimo tvarkos pakeitimų projektas, kalbėta apie LKVA inicijuojamo Memorandumo
Ilgus metus miesto viešojo transporto bilietų poreikį tenkino greta miesto autobusų stotelės esantis spaudos kioskas. Per stoties patalpas judėdavo išvykstantys keleiviai, kuriems miesto bilietai jau nebeaktualūs, o atvykstantys keleiviai iš
Vairuotojo pagalbinės sistemos ir savivaldžio važiavimo funkcijos populiarėja visame pasaulyje. Vairuotojai Kinijoje ir Japonijoje yra ypač atviri automatizuoto vairavimo teikiamiems privalumams, tuo metu kai Vokietijoje, Prancūzijoje ir JAV žmonėms reikia