Nors dyzelinių lengvųjų automobilių paklausa Europoje nuosekliai smunka dėl apmokestinimo už taršą bei didėjančios alternatyvų pasiūlos, sunkiojo transporto pardavimą veikia kita logika. Ypač tai pasakytina apie ilgomis distancijomis krovinius vežančius
Keleivių, besiskundžiančių dėl viešojo transporto, būta visada. Jau tarpukariu žmonės skundėsi dėl nereguliariai važiuojančio transporto, dėl to, kad autobusų vairuotojai neduoda bilietų ar dėl nevienodų bilieto kainų.
Ketvirtadienį vykusioje nacionalinėje Žaliajam kursui skirtoje viešojoje konsultacijoje Vyriausybės dialogą šalies mastu su visuomenės grupėmis, socialiniais ir ekonominiais partneriais pradėjo aplinkos ministras Simonas Gentvilas, žemės ūkio ministras Kęstutis Navickas, susisiekimo
Ateities automobilių vizijas pristatanti JAV kompanija „Neuron EV“ sukūrė naują elektrinį autobusą, kuris, jų teigimu, lems viešojo transporto ateitį. Kompanijos siūlomas autobusas suvienytų kelių ir geležinkelio transporto privalumus.
Belgijos autobusų gamintojas „Van Hool“ 2022 m. viduryje pristatys šešis 18 metrų ilgio troleibusus Italijos miesto Peskaros transporto tarnybai. Dar trys gali būti užsakyti vėliau.
Tarpukariu taksi paslaugas teikė privatūs žmonės, išsimokėtinai įsigiję automobilius, kurie kainavo brangiai.
Nors tarpukariu Lietuvoje autobusų nebuvo daug, kaip rodo to meto informacija, jie buvo gana dažni avarijų dalyviai.
Jonavos rajono savivaldybėje antradienį pasirašyta sutartis dėl naujo elektra varomo autobuso įsigijimo. UAB „Jonavos autobusai“ kartu su savivaldybe perka ekologišką „Solaris Urbino 12 Electric“.
Artimiausiame posėdyje š. m. vasario 25 d. Klaipėdos miesto savivaldybės taryba spręs klausimą dėl vietinės rinkliavos už transporto priemonių parkavimą bei leidimus padidinimo.
Tarpukariu automobilių Lietuvoje nebuvo daug, bet jų vis daugėjo. 1938-ųjų laikraštyje „Klaipėdos krašto valdžios žinios“ apibrėžti reikalavimai „autovežimių vairuotojams“.