Šio amžiaus pradžioje Čekijos troleibusų gamintoja „Škoda Electric“ atsisakė troleibusų kėbulų gamybos ir nusprendė gaminti tik elektros įrangą. Kėbulus transporto priemonėms gamino skirtingi autobusų gamintojai.
Pagrindinė visų didžiųjų Lietuvos miestų problema – mažėja kelionių viešuoju transportu ir daugėja savais automobiliais. Siekiant darnaus judumo, švaresnės ir sveikatai palankesnės aplinkos, žmonės skatinami rinktis viešąjį transportą.
Šiemet Klaipėdos parkavimo kontrolieriai pradedami aprūpinti paspirtukais.
Gegužės 7-ąją Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) generalinis advokatas Gehard‘as Hogan‘as pateikė patariamąją nuomonę byloje dėl vidaus sandorių sudarymo galimybės Lietuvoje.
2019-aisiais Šanchajaus miesto vežėjai žada sunaudoti 22 tūkst. tonų В5 markės dyzelino. Jame – 5 proc. biodegalų, gaunamų iš kulinarinių riebalų. Jie perdirbami surinkus iš viešojo maitinimo įstaigų.
„Scania“ pateiks Belgijos Gento miestui keturis „Interlink LD CNG“ autobusus. Miesto vadovai apsisprendė keisti dyzelinius autobusus ekologiškesniais. Taip pat užsakyta vienuolika suspaustas gamtines dujas naudojančių sunkvežimių.
Jau gegužę Latvijos vyriausybė nagrinės Susisiekimo ministerijos pateiktą koncepciją dėl viešojo transporto tinklo optimizavimo, kuri įsigalios 2021-aisiais, praneša LETA.
Jau trečius metus Skandinavijoje užsakomaisiais reisais turistus vežanti UAB „Kautra“ džiaugiasi šioje rinkoje pasiektais rezultatais ir investuoja 2,4 mln. Eur, didindama šioje rinkoje naudojamo transporto pajėgumą.
Daugeliui žmonių automobilis yra priemonė, padedanti greitai ir komfortiškai nuvykti iš taško A į tašką B. Galime juos pavadinti „namais“, „darbu“, „mokykla“, „parduotuve“ ar bet kokiu kitu objektu, tačiau esmė
Žiniasklaidoje pasirodė pirmoji 24 m ilgio „Solaris Trollino“ nuotrauka. Apie tai, kad kuria tokį troleibusą, „Solaris Bus and Coach” pirmą sykį pranešė praėjusių metų vasario mėnesį.