1993-iaisiais Rusijos Urickio vardo gamykloje buvo pagamintas įdomus autobusas, skirtas vežti keleivius oro uostuose. Transporto priemonė pavadinta „Trolza-6020“. Kėbulas buvo prikabintas prie ZIL-4421 vilkiko.
Sėkminga įmonių veikla neatsiejama nuo jose dirbančių motyvuotų žmonių. Bendrovei UAB „Kauno autobusai“ minint 85-ąjį veiklos jubiliejų, kviečiame susipažinti su vienu iš tokių darbuotojų – daugiau nei pusę savo gyvenimo
Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidiumo nariai rinkosi į posėdį Kaune. Išrinktas prezidiumo pirmininko pavaduotojas, apsvarstytos vežėjams aktualiausios problemos.
Talino miesto valdžia iškėlė ambicingus planus – 2035-aisiais mieste keleivius vežti turėtų tik elektriniai autobusai. Žadama atsisakyti ne tik dyzelinių autobusų, bet ir troleibusų tinklo.
Belaukdami šįmet Kauną pasieksiančių naujųjų „Solaris“ troleibusų, kauniečiai turi galimybę stebėti, kaip senosios „Škodos“ virsta gatvės meno kūriniais. Važinėjančioje gatvės meno parodoje „Atia senienos, labas naujienos!“ jau yra 19 eksponatų.
Marijampolės autobusų parkas paskelbtas „TOP įmone 2018“. Garbingo įvertinimo įmonė nusipelnė už stabiliai plėtojamą verslą, gerą finansinę reputaciją, vykdomus finansinius įsipareigojimus klientams bei partneriams, verslo skaidrumą bei atitikusi kitus svarbius
Savivaldybės įmonė „Rīgas satiksme“ (RS) rengiasi iš Čekijos įmonės „Škoda“ išieškoti penkis milijonus – už tai, kad nupirkti tramvajai ir troleibusai nebuvo pristatyti laiku. Apie tai agentūrai LETA pranešė laikinasis
Dar viena savivaldybės pergalė teisme, ginant viešąjį interesą. Bandymas sustabdyti ir panaikinti sutartį dėl naujo viešojo transporto baigėsi nesėkme ir pralaimėjusiajai pusei teks atlyginti savivaldybei visas su teismu susijusias išlaidas.
Italijos Genujos savivaldybė pateikė šalies Infrastruktūros ir transporto ministerijai dokumentus dėl greitojo transporto sistemos įgyvendinimo. Kaip praneša „Autobusweb“, Genujos miesto valdžia paprašė 650 milijonų eurų finansuoti 4 naujas viešojo transporto
Elektrinius „Mercedes-Benz“ autobusus užsakė Manheimo ir Heidelbergo vežėjai. Pirmuosius „eCitaro“ įsigijo Hamburgo vežėjai, 15 šių autobusų užsakė ir Berlyno viešojo transporto įmonė.