Valstybinė darbo inspekcija (VDI) tęsia pradėtą viešųjų konsultacijų dėl naujojo Darbo kodekso nuostatų ciklą ir skelbia penktąją konsultaciją.
Jau tapo įprasta keleivinio transporto parodose išvysti ir lietuvišką pavadinimą. Visose didžiausiose bei prestižiškiausiose parodose pastaruoju metu dalyvauja ir Lietuvos įmonė „Altas komercinis transportas”.
Saugos diržus privaloma segėti ne tik važiuojant automobiliu, bet ir autobusu, tačiau 4 iš 10 autobusu keliaujančių lietuvių jų niekada ar beveik niekada neužsisega, parodė „Lux Express“ keleivių apklausa. Daugiau
Vilniaus troleibusai lapkritį švenčia šešiasdešimties metų sukaktį. Ta proga bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ pakvietė miestiečius į atvirų durų dienas. Atėjusieji turėjo progos apžiūrėti remonto dirbtuves, susipažinti su troleibusų atnaujinimo procesu,
Latvijos bendrovė „Nordeka“ įsigijo tūkstantąjį „Setra S 415 UL Business“ autobusą. Transporto priemonės surenkamos Turkijoje, Stambule įsikūrusioje gamykloje.
Vasarą Lietuvos vežėjai turėjo progos susipažinti su Turkijoje pagamintais „Karsan“ autobusais. Šios transporto priemonės gausiai pristatytos ir Hanoverio IAA parodoje.
Vilnius – viena iš nedaugelio Europos sostinių, kuriose iki šiol važinėja troleibusai. Pirmoji elektrinė transporto priemonė į sostinės gatves išvažiavo 1956-ųjų lapkričio 6-ąją, tad šie metai Vilniaus troleibusams – jubiliejiniai.
Valstybinė darbo inspekcija (VDI) tęsia pradėtą viešųjų konsultacijų dėl naujojo Darbo kodekso nuostatų ciklą ir skelbia letvirtąją konsultaciją.
Minėdami Vilniaus troleibusų parko jubiliejų prisiminkime keletą faktų. Pirmieji troleibusai į Vilniaus gatves išvažiavo 1956 metų lapkričio 6 dieną istoriniu maršrutu „Antakalnis – Stotis“. Vieninteliu maršrutu reguliariai važiavo 7 troleibusai
Sostinės troleibusai šiais metais švenčia šešiasdešimties metų jubiliejų. Per netrumpą laikotarpį pasikeitė ne vienas įmonės vadovas, išgyventos santvarkų permainos. Ilgiausiai – nuo 1986-ųjų iki 2009-ųjų – bendrovės vairą laikė generalinis