„Solaris Alpino“ – mielas mažylis iš Lenkijos

22 liepos 05:14 2010 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

Techniniai duomenys

Lenkų gamintojų šūkis „Maksimalus galingumas minimaliam dydžiui“ šiame modelyje, atrodo, sėkmingai įgyvendintas. „Solaris Alpino 8.9 LE“ variklis atitinka Euro 5 lygį, standartinei komplektacijai naudojamo „Cummins“ 6,7 l variklio galia – 178 kW, maksimalus sukimo momentas – 1 006 Nm. Euro 5 lygiui pasiekti naudojama SCR technologija.

Pavarų dėžė – „Voith Diwa 5“, tačiau užsakovui pasirinkus, gali būti montuojamos ir „ZF 6 HP Ecomat 4“ ar „Allison T310“ pavarų dėžės. Kuro bako talpa – 160 l, „Ad Blue“ bake telpa 40 l tirpalo.

Išorė

„Solaris Alpino 8.9 LE“ išvaizda tipiška „Solario“ autobusams: įstrižai nusklembtas priekinio stiklo kampas, tik „Solariui“ būdingas simpatiškas žalias taksas kėbulo priekyje, savitai sukomponuoti priekinio apšvietimo žibintai. Skiriasi tik transporto priemonės ilgis – jis gali būti 8,6 ir 8,9 m. Autobuso plotis taip pat šiek tiek mažesnis – 2400 mm. Aukštis – 2 850 mm. Salono aukštis – 2 370 mm bendroji masė – 8 130 – 10 400 kg, maksimali leistina masė – 14 500 kg. Apsisukimo spindulys – vos 16,9 metro.

Autobusas montuojamas su „Voith IFSTJ“ nepriklausoma pakaba, varantysis tiltas – MC0144DEEC, vairo mechanizmas – „ZF Servocom 8098“. Montuojamos ABS, ASR, EBS stabdžių sistemos, retarderis.

Kaip ir visi „Solaris“ autobusai, šis gaminamas iš nerūdijančio plieno, karkaso detalės – iš aliuminio. Salone gali būti 27+4+1 sėdimos vietos. Lenkai pagalvojo ir apie komfortą keleiviams: autobuse gali būti montuojamas kondicionierius, automatiškai atsidarantys liukai, ventiliatoriai. Be to, abejos durys yra žemagrindės, o tai patogu tiek pagyvenusiems, tiek keleiviams su vaikais, tiek neįgaliesiems. Pastariesiems įrengta universali platforma ties centrinėmis durimis.

Pasak „Solaris Bus and Coach” Eksporto departamento vadovo Eryk’o Wožniak’o, kuriant autobusą tikėtasi, kad busitin tinkamas važinėtikalnuotose vietovėse. Tačiau patirtis parodė, kad autobusas dėl savo manevringumo itin išpopuliarėjo miestų centruose. Ypač jį pamėgo skandinavai.

Lina JAKUBAUSKIENĖ

Autorės nuotrauka

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.