„Solbus“ sugrįžo į Kortrijką

26 lapkričio 05:30 2015 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

apie-solbusManau, ne vienam yra tekę girdėti apie tai, kad Lenkijos „Solbus“ bankrutavo. Tačiau lenkai įrodė, kad ne tik tebegyvuoja ir tebegamina autobusus, bet ir geba pristatyti rinkai itin originalias naujoves.

 

 

 

Šįkart lenkų gamintojų stende puikavosi net du originalūs autobusai – hibridinis „Solbus Solcity 12 SGD hybrid“ bei suskystintomis gamtinėmis dujomis varomas „Solcity 12“.

Hibridinis autobusas unikalus tuo, jog yra varomas suspaustomis gamtinėmis dujomis bei elektra. Kaip žinia, dešimt tokių autobusų važinėja ir Lietuvoje, tačiau iki šiol tokią technologiją naudojančios transporto priemonės gamintos tik Ispanijoje ir Kinijoje.

Pirmieji suskystintomis gamtinėmis dujomis varomi „Solbus“ jau važinėja Varšuvoje. Šis miestas įsigijo 35 originalias transporto priemones.

Autobusai, varomi suskystintomis gamtinėmis dujomis (LNG) pranašesni tuo, jog jų eksploatacija 35 proc. pigesnė nei dyzelinių analogų. Be to, jie į aplinką išmeta mažiau kenksmingų dalelių.

Autobusai, varomi LNG, važiuoja gerokai tyliau, kas taip pat svarbu dideliuose miestuose. Pasak specialistų, suskystintos gamtinės dujos pranašesnės už suspaustas, kadangi balionuose telpa 2,5 karto daugiau dujų, nei analogiškuose CNG, taigi autobusas, vieną kartą prisipildęs dujų, gali nuvažiuoti toliau.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

  • apie-solbus1
  • apie-solbus2
  • apie-solbus4
  • apie-solbus3
  • apie-solbus5